حَضرَتِ آب

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم ...... «و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

من به آغوش پُر از مِهر شما محتاجم*

/ بازدید : ۶۳۲

یا حـ  ـسـ  ـیـ  ـن

حسین جانم


پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر
چون شیشه عطری که سرش گم شده باشد...

سعید بیابانکی


این ماه که می رسد عاشقان اباعبدالله انگار که مجنون می شوند. خیلی ها از روزها و هفته ها قبل منتظرش هستند. خیلی عاشورا برایشان یک نقطه اوج معنوی و روحی است. خیلی ها را دیده ام که در نوشته هایشان و گفته هایشان مدام از این روزها می گویند. خیلی ها کار دست گرفته اند برای محرم. خیلی ها از همین الان کوله پیاده دوی اربعینشان را خریده اند و آماده اند...

اما من از ماه محرم فراری ام! سخت است برای من این ماه. خیلی سخت. آرزو داشتم که به این ماه نمی رسیدم. غم و غصه این ماه از توان من بیرون است...

اصلا حسودی ام می شود به این همه محبت و عشق. از این همه شور و شوق. از این که بعضی ها در روزهای محرم آب می شوند و من نمی شوم...

امیدوارم لااقل آقا دعوتم کند به نوکری گریه کن هایش تا کمتر فرصت کنم روضه بشنوم. که کمتر حسودی ام بشود...!


از همه التماس دعا دارم.


* عنوان از: وحید قاسمی


۸
پرواز ...
۲۲ مهر ۲۰:۵۳
آخ ...که چه میکند محرم با دل . . .

می شناسم کسی را که عاشورا ؛ جان ِ نفس کشیدن ندارد ...
می شناسم کسی را که ... تا که یک روضه کوچک جلویش خوانده شود ؛ نفسش به شماره می افتد ...
می شناسم کسی را که . . . .
خوش به سعادتشان ...

عاشقی ؛ در رکاب ِ حضرت ارباب
یعنی خود ِ خود ِ خود ِ زندگی . . . . . . . .
پاسخ :

نمکی پاشیدید به روی زخم ما!

خوش به سعادتشان...


واقعا خوب گفتید. خود ِ خود ِ خود ِ زندگی . . .

دخمه
۲۶ مهر ۰۹:۵۸
بسم الله
سلام الله علیک
"ما که یک عمر رفت و در خوابیم ... مگر این چند روز دریابیم"
چقد این پریشونی رو دوس دارم ، به معنی واقعی کلمه این و حس میکنم"خانه خراب توام حضرت ارباب"
به نظرم حیفه بگید حسودی ، بیشتر حسرته،حسرت اینکه خوش بحالشون که بیشتر از ما حالشون خرابه ، 
الهی امسال خود حضرت سیدالشهدا دعوت نامه فرستاده باشن به نشونی یه بی نشان جهت پیاده روی اربعین 
آمین ، به برکت صلوات بر محمد و آل محمد
راستی لا به لای این حسادت و نوکری ما رو دعا بفرمایید .

پاسخ :

سلام.

امسال توفیق پیاده روی اربعین با حساب های عقل من نیست. مگر به قول شما دعوتنامه ای باشه که اونوقت حساب و کتاب عقل ناقص ما بی اهمیت ترین مساله است...

دختر کوچولویی تو راه خونه ماست...

شما در روضه ها و  سفرتون (که ان شا الله قسمت بشه) دعا کنید ما رو

دخمه
۲۶ مهر ۱۰:۰۷
دلم نیومد بدون روضه برم 
بفرمایید روضه
" و من الماء کل شی حی"
ایمان دارم به وجود مقدس حضرت ذبیح العطشان و آل ایشان هر وجودی در عالم آبرو گرفته
صلی الله علیک یا سیدنا الغریب .. یا اباعبدالله الحسین
پاسخ :

 ممنون از روضه 

+

البته  این آیه بسیار عمیقه...

از بزرگان شنیدم که ماء در قران اغلب (تردید از منه) به معنای امام تاویل میشه. شاید روایاتی هم در زمینه باشه منم الان حضور ذهن ندارم. یعنی طفیل دولت عشقند آدمی و پری...

دخمه
۲۸ مهر ۰۸:۰۳
بسم الله
سلام
پس امانت دار خدا هستید امسال ، قبول باشه ازتون
به حساب کتاب عقل باشه کهخیلیا نرفتنی هستن ، از جمله ما
الخیر فی ما وقع
منظورم دقیقا همینی بود که فرمودید (در مورد روضه)
پاسخ :

سلام. ممنون.

ان شا الله به بهترین وجه روضه ها و نیت هاتون رو بخرن

یه دوست ...
۲۸ مهر ۱۰:۰۷
سلام و رحمت
اول.ان شاالله ک مسافر کوچولو و توی راهتون، ب سلامت قدم بگذاره در این دنیا و عاقبت بخیر باشه ان شاالله
دوم. تشکر از دقت و لطف شما ..خیلی ممنونم
سوم.بهتر شد..ممنون..اما اگر تغییرش بدم باید غزلی رو تغییر بدم و سخت میشه ..عذرتقصیر..

بازم ممنونم

آخر.الدعا ...
پاسخ :

سلام.

ممنون از شما. ان شا الله با دعای خیرتون

سلامت باشین. نظر لطفتونه. من برای جایگزینی نگفتم. گفتم شاید ایده بهتری به ذهنتون بیاد.


شدید محتاج دعای همسایه های خوبمون هستیم

♥ محجبه ♥
۰۱ آبان ۱۹:۵۰
تاسوعا و عاشورای حسینی رو بهتون تسلیت میگم :(

التماس دعا
پاسخ :

سلام. خوش اومدید به اینجا. بابت تاخیر در پاسخگویی عذر می خوام.

بنده هم تسلیت عرض می کنم.

محتاجیم به دعا

محمدرضا دهمرده
۰۸ آبان ۱۹:۱۴
سلام

مطالبتو خوندم

وبتو تازه پیدا کردم-منم عین تو دلنوشت دارم
چندتا از مطالبتو خندوم از بعضی هاشون خوشم امد


راستی به عنوان دنبال کننده اضافت کردم
ممنون میشم تو هم همین کار بکنی
اگر هم که نخواستی خوب فدا سرت!

حتما خبرم کنی
بی معرفتی نکنی!
منتظرم
پاسخ :

سلام. خیلی خوش اومدید به اینجا :)

چشم. خدمتتون میایم ان شا الله.

+

ببخشید جواب دیر شد. پیامتون رفته بود جزء هرزنامه ها. جدیدا متوجه این اتفاق شدم. چندتا پیام قدیمی هم اونجا بود. به هر حال ببخشید دیر شد

فاطمه :)
۱۱ آبان ۱۲:۰۹
  اول سلام:))
بعضی از مطلباتونو خوندم بقیشو بعدا میخونم:)
مهمون منم باشین:)
خوش حال میشم ب منم سر بزنی...
یاعلی...
:)

+درضمن التماس دعا...
پاسخ :

 سلام. خیلی خوش اومدید به اینجا :)

+

خدمتتون می رسیم گاهی. از قبل جزو دنبال کنندگان شما بودم. اما خوب خیلی اهل نظر دادن نیستم.

+

محتاجیم به دعا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
اینجا کسی می نویسد در "همه چیز" به "غایت" "ناتمام"...

+

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم
«و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

از زلال تو روشنیم ای آب، دل به دریا که می‌زنیم ای آب
موج در موج شرح دلتنگی ست، لب هر جوی اگر که بی‌تابیم

کی بتابی تو یک شبِ بی ابر، بر شبستان حوض کوچک‌مان؟
و ببینیم باز هم با تو، غرقِ تسبیح موج و مهتابیم

گفته پیری که از بلندی کوه، جویبار دل تو جاری شد
ما که یک عمر رفت و در خوابیم «مگر این چند روز دریابیم»

قاسم صرافان
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان