حَضرَتِ آب

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم ...... «و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

یک پیشنهاد سبز

/ بازدید : ۳۸۴

هو العلیم


از سال ٧٧ با ایشون آشنا هستم و از همون زمان بهشون خیلی علاقه داشتم. چه بسا بعضی از خوانندگان اینجا اون سال هنوز به دنیا هم نیومده بودند. ٧ ساله که به طور متوسط هفته ای یکبار می بینمشون؛ اما تا همین دو سه روز قبل مطلع نبودم از اینکه ایشون مشاور فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران هستند تا همین دو سه ماه پیش مطلع نبودم که ایشون عضو هیات مدیره بنیاد کرامت رضوی ه... و این نه از بی اطلاعی من که فقط ناشی از اخلاص و ایمان ایشون ه.

تحلیلگری عمیق، استراتژیست و جهادی، بلندنظر و خوش فکر، پرتلاش و دغدغه مند، باسواد و پر انرژی، مومن و هوشمند، مردمی و متواضع، پاک از هر آلودگی اقتصادی و کاملا آشنا به معضلات اجتماعی تهران و حتی کشور... در این سالهای طولانی آشنایی، این ها برخی از خصوصیاتی هستند که می تونم از ایشون بیان کنم. ممکنه من در برخی مسایل با ایشون اختلاف نظر داشته باشم و برخی رویکردهای ایشون رو درست نبینم (که طبیعی ه) اما یقینا و یقینا به تمام افراد با هر گرایش سیاسی، هر کسی که حق طلبانه به فکر منافع شهر و کشورش هست، این مطلب قابل توصیه است که "حجت الاسلام آقای غلامرضا قاسمیان" رو مد نظر قرار بدهند. اگر در تهران زندگی می کنید، این نام رو فراموش نکنید و اگر هم در اینجا کسی رو دارید این نام رو بهش توصیه کنید.

ایشون برای من الگوی کسی است که علم و معنویت و عرفان رو با مبارزه و زندگی مجاهدانه آمیخته و نمونه ای از تعبیر سید مرتضی آوینی در وصف حضرت امام که "امام رضوان خدا بر او باد به ما آموخت که "انتظار در مبارزه است" و این بزرگترین پیام او بود و پس از او اگر باز هم امیدی ما را زنده نگه میدارد همین است که برای ظهور آخرین حجت حق مبارزه کنیم. امام ما را آموخت که "عرفان را با مبارزه جمع کنیم" و خود بهترین شاهد بود بر این مدعا که عرفان عین مبارزه است"


::

باید این رو بدونید که افرادی از نزدیکان ما هم در شورای شهر ثبت نام کردند و هدف من از نگارش این پست نه یک تبلیغ انتخاباتی که ادای یک وظیفه شرعی بود. و الا خدا خودش شاهده که من فرصت های زیادی رو با حضور ایشون در شورای شهر از دست خواهم داد. شاید این متوسط هفته ای یکبار، بشه دو هفته ای، سه هفته ای، ماهی یکبار. نمی دونم. اما می دونم که شهر ما به انسان های صالح و صادقی مانند ایشون احتیاج داره. صرف نظر از نگرش های سیاسی و جهتگیری های فکری.

درباره سایر مسایل انتخابات هم حرفی ندارم. این پیشنهاد هم اساسا ربطی به اصلاح طلبی و اصولگرایی و این قبیل مطالب نداره.


۱
About Me
اینجا کسی می نویسد در "همه چیز" به "غایت" "ناتمام"...

+

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم
«و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

از زلال تو روشنیم ای آب، دل به دریا که می‌زنیم ای آب
موج در موج شرح دلتنگی ست، لب هر جوی اگر که بی‌تابیم

کی بتابی تو یک شبِ بی ابر، بر شبستان حوض کوچک‌مان؟
و ببینیم باز هم با تو، غرقِ تسبیح موج و مهتابیم

گفته پیری که از بلندی کوه، جویبار دل تو جاری شد
ما که یک عمر رفت و در خوابیم «مگر این چند روز دریابیم»

قاسم صرافان
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان