حَضرَتِ آب

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم ...... «و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

باغ بی برگی...

/ بازدید : ۱۲۰۶

هو اللطیف


پادشاه فصل ها پاییز اخوان ثالث


دلم خیلی گرفته. دعام کنید خیلی زیاد...

+ ببخشید که جواب کامنتها دیر شد. واقعا حال و حوصله نداشتم گفتم شاید جواب مناسبی ندم. اگر چنین اتفاقی افتاده عذر می خوام...


۹
سحر
۱۵ مهر ۱۱:۵۸
سلام مطالبتون خیلییییییییی خوبه خیلی خوشم آمد
پاسخ :

سلام. خیلی خوش اومدید به اینجا.


ممنون از لطفتون. از بزرگواری شماست

آدرس سایتتون درسته؟

محمد مهدی
۱۵ مهر ۱۲:۳۹
pure-commander.persianblog.ir/post/1133/

صرفن جهت مطالعه. هیچ قصد دیگه این ندارما.. :)
پاسخ :
سلام. شما خوبی؟ خوش اومدی به اینجا

+
ممنون. البته من قبول نداشتم. اما الان حال توضیح ندارم. یه بار دیگه درستتر بخونم بعد.
درخت بلوط
۱۵ مهر ۱۳:۳۶
مرد که نباید دلش بگیره! قوی باشید! قویییی
ان شالله حل میشه.  توکل به خدا 
پاسخ :
مرد باید دلش بگیره دیگه! خانوم ها که حرف می زنن...! :دی

+
چشم. البته الحمدلله آدم سختی هستم اما بعضی چیزها برای شکستن مردهاست... انکسر ظهری...
+
ممنون...
صحبتِ جانانه
۱۵ مهر ۱۴:۳۹
سلام برشما
و رحمت خدا



ان شاءالله  به زودی از دلتنگی و دلگرفتگی در بیایید
پاسخ :
سلام. 

+

ممنون از دعای خیرتون. من رو دعاهای شما همسایه های مجازی خیلی حساب می کنم.
پرواز ...
۱۶ مهر ۰۷:۲۲
به به جناب اخوان خودمان !


آی دمت گرم و سرت خوش باد ؛
بیا بگشای در
بگشای دل تنگم...



حالتان به باد ؛ به لطف خدا ...
پاسخ :

یاد یه خاطره ای افتادم...

فکرکنم اولین باره دارم این رو جایی می گم. یه بار این قسمت از شعر رو به جای اذن دخول تو ورودی حرم امام رضا خوندم و امام رضا عجیب آغوش باز کرد...

هوا بس ناجوانمردانه سرد است ... آی ...

دمت گرم و سرت خوش باد

سلامم را تو پاسخ گوی، در بگشای

منم من، میهمان هر شبت، لولی وش مغموم

منم من، سنگ تیپاخورده ی رنجور

منم، دشنام پست آفرینش، نغمه ی ناجور

نه از رومم، نه از زنگم، همان بیرنگ بیرنگم

بیا بگشای در، بگشای، دلتنگم

حریفا! میزبانا! میهمان سال و ماهت پشت در چون موج می لرزد

وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
۱۶ مهر ۱۰:۵۸
ان شالله که بازشه  :)
پاسخ :
ممنونم از دعاهای خیرتون :)
یه دوست ...
۱۷ مهر ۱۱:۳۶
هر دلگرفتگی ای الزاما بد نیست...
خیره ان شاالله..


پاسخ :
حتما خیره از فضل خدا. اما شما خیلی دعا کنید...
دخمه
۱۸ مهر ۰۱:۱۵
بسم الله
سلام 
خوشحالم پیداتون کردم 
"گاهی دلت از سن و سالت میگیره
دلت میخواد کودک باشی . کودکی که
به هر بهانه ای به آغوش غمخواری پناه میبرد
و آسوده اشک میریزد
بزرگ که باشی ...
باید بغض های زیادی را بی صدا دفن کنی !"
پرویز پرستویی


پاسخ :

 سلام. خوبید؟ خیلی خوش آمدید به اینجا. منم خوشحالم که اینجا رو پیدا کردید :دی اگر آدرسی داشتید خودم اطلاع می دادم خدمتتون


+

"بغض های زیادی بی صدا دفن کنی..."

چقدر خوب بود این شعر... ممنون

سیده زهرا میم
۱۹ مهر ۱۳:۴۲
اون لینکه بود ، اون بالا توی یکی از کامنت ها :|  مردم این چیزها رو از کجاشون در میارن :|

+iبرای منم دعا کنید نامردا )):
پاسخ :

محمدمهدی ه دیگه. نظراتش خاص خاصه.


+ اول شما :دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
اینجا کسی می نویسد در "همه چیز" به "غایت" "ناتمام"...

+

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم
«و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

از زلال تو روشنیم ای آب، دل به دریا که می‌زنیم ای آب
موج در موج شرح دلتنگی ست، لب هر جوی اگر که بی‌تابیم

کی بتابی تو یک شبِ بی ابر، بر شبستان حوض کوچک‌مان؟
و ببینیم باز هم با تو، غرقِ تسبیح موج و مهتابیم

گفته پیری که از بلندی کوه، جویبار دل تو جاری شد
ما که یک عمر رفت و در خوابیم «مگر این چند روز دریابیم»

قاسم صرافان
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان