حَضرَتِ آب

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم ...... «و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

زائر روی ماه تو

/ بازدید : ۴۷۷

الهم رب شهر رمضان


ماه رمضان، ماه مهمانی خدا

باز آمده ام دست به دامان تو باشم
کافر شوم از غیر و مسلمان تو باشم
 
سی روز جدا باشم از آشفتگی خلق
تا معتکف موی پریشان تو باشم
 
تا شام ابد حلقه به گوش تو بمانم
از صبح ازل گوش به فرمان تو باشم
 
سی روز قبولم کن و مهمان دلم باش
تا سی شب پر خاطره مهمان تو باشم
 
قرآن به سرم بود، که امشب شب قدر است
جانم به کفم بود که قربان تو باشم
 
آیات تو را بر طبق سینه گذارم
رحلی شوم و حافظ قرآن تو باشم

علیرضا بدیع


+
 پ. ن 1:
قبلا هم نوشته بودم این شعر را. چند سال پیش. دوباره ذکر لبم شده است. اما آن دفعه که می خواندمش دلم خیلی می لرزید اما الان نه... پیر شده ام...

پ. ن2:
آن دفعه با "یا خیر المنزلین"  شروع شده بود. یعنی ای بهترین کسی که بر او وارد می شوند..."


پ.ن 3:

برنامه سحرگاهی شبکه سه (ماه من) را توصیه می کنم به همه همسایه های عزیز اینجا. "حاج آقا قاسمیان" می آیند. ظاهرا ده روز. با مجری گری آقای شریعتی. خیلی توصیه می کنم. ان شا الله حاجی ماه مبارک متفاوتی را برایتان خواهد ساخت. توانستید صحبت های امروز صبح را هم پیدا کنید و گوش کنید.


۴
آشنای بی نشان
۲۲ ارديبهشت ۱۵:۱۵
صوت وبتون از کیه؟
پاسخ :

سلام. خوش اومدید به اینجا :)

 

نمی دونستم صوت داره. صوت داره؟! :))

آشنای بی نشان
۲۳ ارديبهشت ۰۳:۳۳
سلام
یعنی نمیخواید بگید از کیه؟
پاسخ :

سلام. واقعا صوت نداره وبلاگ. الان یک ساعت ه باز گذاشتمش که ببینم صدایی داره یا نه ولی صدایی روی قالب بارگذاری نشده انگار.


اگر منظورتون صوت پست پایینی ه (زمزمه های پشت در)، آقای میثم مطیعی هستند.

آشنای بی نشان
۲۳ ارديبهشت ۱۱:۳۵
آهان همین بود ممنونم
پاسخ :

خدا رو شکر :)

موفق باشین ان شا الله

وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
۳۰ ارديبهشت ۱۰:۴۰
دلم میسوزه برای خودم چ ماه رمضام هایی ک داره از دستم میره....
پاسخ :

اگر به سن و سال من برسید و مهمترین سرمایه تون که جوانی ه از دستتون بره مثل من بیشتر می سوزید... پس الان رو قدر بدونید. خیلی قدر بدونید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
اینجا کسی می نویسد در "همه چیز" به "غایت" "ناتمام"...

+

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم
«و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

از زلال تو روشنیم ای آب، دل به دریا که می‌زنیم ای آب
موج در موج شرح دلتنگی ست، لب هر جوی اگر که بی‌تابیم

کی بتابی تو یک شبِ بی ابر، بر شبستان حوض کوچک‌مان؟
و ببینیم باز هم با تو، غرقِ تسبیح موج و مهتابیم

گفته پیری که از بلندی کوه، جویبار دل تو جاری شد
ما که یک عمر رفت و در خوابیم «مگر این چند روز دریابیم»

قاسم صرافان
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان