حَضرَتِ آب

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم ...... «و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

مراسم شکرگزاری!

/ بازدید : ۵۱۴

یا من هو اضحک و ابکی

 

محمدحسین بعد از لیس زدن ته کاسه ماست دور از چشم من و مادرش:

خدایا ممنونم که به من "لیس" دادی که بتونم دور ظرف هام رو تمیز کنم :)

۴
آرزوهای نجیب (:
۲۲ اسفند ۲۲:۰۷
((:
نمیره الهی

((:
پاسخ :
:)) سلامت باشین
پرواز ...
۲۲ اسفند ۲۳:۴۰
ای جاااان :))))


انگشتای پفک نمکی ِ مینو شده رو لیس زدنم شکر داره! 
پاسخ :

:))

 

 

آره واقعا :)) من هنوزم اگر پفک بخرم آشغالش رو نگه می دارم برم یه گوشه ای که کسی نبینه با انگشت تهش رو تمییز کنم :))

♫ شباهنگ
۲۳ اسفند ۰۷:۳۳
خدا حفظش کنه 
اون شکرگزارتر از ماست والا
پاسخ :

:)

سلامت باشین

پلڪــــ شیشـہ اے
۲۳ اسفند ۱۱:۰۱
بچه ها خالق حس های ناب و خوب هستند. خداوند در پناه خودش عاقبت هر دویشان را ختم بخیر کند. خیلی جالب بود و ذوق برانگیز
پاسخ :
ممنونم :) همینجوره که فرمودید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
اینجا کسی می نویسد در "همه چیز" به "غایت" "ناتمام"...

+

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم
«و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

از زلال تو روشنیم ای آب، دل به دریا که می‌زنیم ای آب
موج در موج شرح دلتنگی ست، لب هر جوی اگر که بی‌تابیم

کی بتابی تو یک شبِ بی ابر، بر شبستان حوض کوچک‌مان؟
و ببینیم باز هم با تو، غرقِ تسبیح موج و مهتابیم

گفته پیری که از بلندی کوه، جویبار دل تو جاری شد
ما که یک عمر رفت و در خوابیم «مگر این چند روز دریابیم»

قاسم صرافان
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان