حَضرَتِ آب

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم ...... «و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

تو خودت عاشقی خبر داری...

/ بازدید : ۵۴۵

یا لطیف.

تو خودت عاشقی خبر داری...

قل اعوذ برب عاشق ها؛ ملک الناس اله عاشق ها ...

قاسم صرافان

۵
✿شمیم زندگی✿
۰۵ مرداد ۱۳:۴۲
:)
پاسخ :

سلام. خوش اومدید به اینجا.

یه دوست ...
۰۵ مرداد ۱۷:۲۲
چه ناااااااز....
من عاشق این بیتم ...:)

+دزدیمش، بااجازتون :))
++ اعتراض ..؟!!!!! [لبخند]
پاسخ :
می دونم. اصلا یادمه اولین بار که خواستم طرح بزنم باهاش بعد از دیدن یه متن از شما بود. البته من خودم خیلی به شعر و شاعرش علاقه دارم.شاید اصلا من معرفی کردم به شما:)))

+ ناقابل! حالا که دزدیدین اون طرحی که ایده اش مال متن شما بود نمی ذارم اینجا :)))

+که تعطیل کردید دیگه!!


یه دوست ...
۰۶ مرداد ۰۸:۲۶
:))وب خوندن م خیلییی خوبه... حتما ک نباید خود ادم بنویسه :)

+ ایده اش از متن من بود؟!! کدوم متن؟! کدوم طرح؟! اینجا کجاست؟! :))
پاسخ :

:)))

یادم نیست برای کدوم مطلبتون بود. فکر کنم یدونه بود که درباره حرم امام رضا بود آخرش هم این مصرع نوشته شده بود آخرش.


یه دوست ...
۰۶ مرداد ۱۱:۴۸
خیلییییی زیبا بود ..خیلیییی خیلی مچکرم از لطفتون :))
+منظورم رو توی ایمیل گفتم خدمتتون با مثال :)

بازم عذرخواهی میکنم بابت مزاحمتم

الدعا.
پاسخ :

:)) ناقابل.


+جواب دادم.

اختیار دارید. محتاج دعا هستیم

صحبتِ جانانه
۲۸ شهریور ۱۳:۳۵
با خوندن این شعرها احساس می کنم عاشق کسی هستم
ولی توی محیط اطرافم که نگاه می کنم نه عاشق کسی ام
و نه هست در شهر نگاری که دل ما ببرد
:(

آدم نگران دل خوش میشه

عاشق نبودن خودش دردیه بزرگتر از عشق!
یه درد لایه لایه ی عمیق
پاسخ :

اون حس، حس لطافته. لزوما نباید عاشق کسی بود اما اگر آدم لطیف باشه دلش با یه شعر غنج میره.

+

اون نگار هم میاد به موقع خودش. دست خداست. همه چی دست خداست. دلها هم...

+

لطیف بودن خودش یه نعمتیه که هیچ چیزی جاش رو نمی گیره. آقای فاطمی نیا وقتی از علامه طباطبایی تعریف می کنند مهمترین تعریفی که می کنند می گن: "دریای لطافت بود"...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
اینجا کسی می نویسد در "همه چیز" به "غایت" "ناتمام"...

+

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم
«و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

از زلال تو روشنیم ای آب، دل به دریا که می‌زنیم ای آب
موج در موج شرح دلتنگی ست، لب هر جوی اگر که بی‌تابیم

کی بتابی تو یک شبِ بی ابر، بر شبستان حوض کوچک‌مان؟
و ببینیم باز هم با تو، غرقِ تسبیح موج و مهتابیم

گفته پیری که از بلندی کوه، جویبار دل تو جاری شد
ما که یک عمر رفت و در خوابیم «مگر این چند روز دریابیم»

قاسم صرافان
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان