حَضرَتِ آب

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم ...... «و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

شیرین زبانی ها -٦

/ بازدید : ۴۳۹

یا من هو اضحک و ابکی


بارها موقع قصه گفتن ها به محمدحسین گفتیم فلانی خیلی آدم خوبی بود با دشمنا جنگید و دشمن ها هم چون خیلی آدم های بدی بودند اون رو شهید کردند.

حالا امروز یه فیلم درباره دفاع مقدس نشون می داد اومده بود می گفت "من می خوام برم جبهه". گفتم "آفرین که می ری با دشمن های اسلام بجنگی!" بعد دور از چشم مامانش یواش گفتم که "خدا ان شا الله شهیدت کنه!" یهو داد کشید که "خدا هیچکس رو شهید نمی کنه! آخه خدا خیلی مهربونه...! فقط دشمن ها هستن که آدم خوب ها رو شهید می کنند! خیلی حرف بدی زدی بابا!"

۴
وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
۰۴ شهریور ۱۸:۳۷
:|

الان چیکار میکنید؟
پاسخ :
گفتیم خدا هر کسی که در راه اون شهید بشه خیلی دوست داره :)
یه دوست ...
۰۵ شهریور ۱۱:۳۴
خخخخخ :))) 
خیلی حرف بدی بود باباش! :)))


- خو استثناها رو هم باید بگید...مسایلو کامل توضیح بدین خب :)))
پاسخ :

:)))

استثنا رو حالی بچه کردن مصیبت عظمی است! ان شا الله خودتون بعدها متوجه خواهید شد! من بهش می گم "تو باید به من بگی "شما"" می گه پس چرا "تو" به من می گی "تو"! می گم من بزرگترم! می گه "تو" میگی "تو" پس منم می گم! دیالوگ روزانه است تقریبا

وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
۰۶ شهریور ۱۱:۲۸
ما که به امیر علی هرچی میگفتیم یچی دیگه تهش میگفت
آدم آخرش پشیمون میشد
حالا مدرسه ک میره یکم درکش بهتر شده 
:)

خدا شهیدشون کنه 
پاسخ :

بچه ها شیرینی شون به همینه دیگه.

البته ما همه نسبت به سنمون بچه ایم...



+ خدا امیرعلی شما رو حفظ کنه براتون...

پلڪــــ شیشـہ اے
۰۶ شهریور ۱۴:۵۹
خدا حفظشان کند. چه قدر می خندیم ما پای این مدل پست های تان. عاقبت بخیر باشند ان شاءالله.

در باب تربیت فرزند هم اگر روش های مورد استفاده تان را بنویسید استفاده می کنیم.
پاسخ :

سلامت باشید.

این حرف ها رو مادرش باید بگه. ما هم بهره برداریم! اما خوب مشکل کم نیست ها. کلا تربیت سخته. ما اینجا فقط خوبی ها و خنده دارها رو می نویسیم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
اینجا کسی می نویسد در "همه چیز" به "غایت" "ناتمام"...

+

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم
«و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

از زلال تو روشنیم ای آب، دل به دریا که می‌زنیم ای آب
موج در موج شرح دلتنگی ست، لب هر جوی اگر که بی‌تابیم

کی بتابی تو یک شبِ بی ابر، بر شبستان حوض کوچک‌مان؟
و ببینیم باز هم با تو، غرقِ تسبیح موج و مهتابیم

گفته پیری که از بلندی کوه، جویبار دل تو جاری شد
ما که یک عمر رفت و در خوابیم «مگر این چند روز دریابیم»

قاسم صرافان
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان