حَضرَتِ آب

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم ...... «و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

جاخانومی!

/ بازدید : ۴۸۰

یا من هو اضحک و ابکی


رفته بودیم زیارت امام زاده صالح. قرار شد دخترم را من ببرم و محمدحسین با مادرش برود. قرار و مدارها را گذاشتیم و داشتیم جدا می شدیم که محمدحسین رو کرد به مادرش و گفت:

- مامان! من رو می بری "جاخانومی"؟

+ "جاخانومی؟" جاخانومی دیگه چیه؟

- همون جایی که خانوم ها فقط هستند و آقا ها رو راه نمی دهند دیگه !!


+

نفیسه خانم هم یکی دو هفته است سینه خیز می رود! جدیدا خیلی هم فرز شده و تا خوراکی دستمان بگیریم ظرف سه سوت خودش را می رساند پیش پایمان و آنقدر غر می زند که به او هم بدهیم! می ترسم بس که می خورد "خپل بشود" و باقی قضایا ... !!

۱۰
عین نون
۱۸ مرداد ۱۰:۱۵
سلام :)
بچه خیلی خوبه ...خیلی :))
حتی دردسراش هم شیرینه :)
التماس دعا:)
پاسخ :
بله.  گفت "هزار تلخ بگویی هنوز شیرینی..." خیلی خوبه بچه...
پلڪــــ شیشـہ اے
۱۸ مرداد ۱۰:۲۷
لطافت طبع کودکان نعمتی بزرگ است برای شادی دل پدر و مادرشان حقیقتاً.
ان شاءالله عاقبت بخیر باشند 

+ بچه های خپل نمکین اند. 
پاسخ :

همینجوره!

نمکین هست اما خوب دوره ناصرالدین شاه هم که نیست :)))

آرزوهای نجیب (:
۱۸ مرداد ۱۰:۲۸
چقدر خوب که دوباره این مدلی نوشتن رو شروع کردید(:
پاسخ :

ببخشید که خاطرتون مکدر شده بود اما خوب زندگی همینه دیگه! غصه ها که تمام نمی شن.

فی الواقع خودمون رو مجبور کردیم یه جورایی!

پلڪــــ شیشـہ اے
۱۸ مرداد ۱۱:۱۱
ان شاءالله که سلامت باشند.
پاسخ :
ممنون
یه دوست ...
۱۸ مرداد ۱۲:۴۶
سالم و عاقبت بخیر باشند ان شالله :))
پاسخ :
سلامت باشین. به دعای شما
آرزوهای نجیب (:
۱۸ مرداد ۱۲:۵۶
من برای مکدر شدن خاطر خودم نگفتم، چونکه تِم خودم کلا غمگین هست:D بیشتر واسه خودتون گفتم که کلا از اون آقای بی نشان سر و حال و با نشاط کلی فاصله گرفته بودید، ان شالله شادی دوستان مستدام باشه(: 

::: من فقط نفهمیدم چرا بچه ها رو بر عکس برداشتید، برای راحتی یا نه چیز دیگه ایی توی ذهنتون بود؟ 
پاسخ :

منم تو این مدت هیچوقت با نشاط و سرحال ( لااقل کامل ) نبودم. الان هم. اما خوب بالا و پایین داره دنیا. وقتی خودت رو به آدم ها گره  بزنی بالا و پایین می شی وقتی به خدا گره بزنی... و ما عند الله باق...

جالبه که اینجا رو با نشاط می دیدید

سلامت باشین..

+

چون نفیسه خانم بغل کردن می خواد و حاجیه خانم ما کمی اذیت میشن. چه چیز دیگه ای تو ذهنمون بیاد مثلا؟ :))

ایمان ایکس
۱۸ مرداد ۱۹:۲۶
بچه تپلش خوبه (:
خداحفظشون که براتون
بچه ها شیرینند و همچنین شیرینی زندگی
پاسخ :
سلام. خوش اومدید به اینجا :)

+
ممنون سلامت باشید. همینجوره که می گین. شیرین و شیرینی اند واقعا
درخت بلوط
۱۸ مرداد ۲۳:۴۶
:))))

ماشالله خیلی خوبه که اینقدر گنجینه لغاتش وسیع داره میشه که به واژه سازی رسیده!
پاسخ :

آره شکر خدا گنجینه واژگانش بالاست. از این دست ابتکارات هم پنج شش مورد داشتیم. باید فکر کنم یادم بیاد :)

وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
۱۹ مرداد ۱۱:۳۷
خانوم دونی 

:)))))


خداحفظشون کنه
پاسخ :

:))


سلامت باشین

علی ص...
۲۰ مرداد ۰۹:۵۳
خدا حفظشون کنه
پاسخ :

سلام. خوش اومدید به اینجا:)

+

سلامت باشین

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
اینجا کسی می نویسد در "همه چیز" به "غایت" "ناتمام"...

+

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم
«و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

از زلال تو روشنیم ای آب، دل به دریا که می‌زنیم ای آب
موج در موج شرح دلتنگی ست، لب هر جوی اگر که بی‌تابیم

کی بتابی تو یک شبِ بی ابر، بر شبستان حوض کوچک‌مان؟
و ببینیم باز هم با تو، غرقِ تسبیح موج و مهتابیم

گفته پیری که از بلندی کوه، جویبار دل تو جاری شد
ما که یک عمر رفت و در خوابیم «مگر این چند روز دریابیم»

قاسم صرافان
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان