حَضرَتِ آب

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم ...... «و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

دل مرگی...

/ بازدید : ۴۹۹

یا طبیب القلوب

امروز فهمیده ام که بیچاره شده ام. دلم را از دست داده ام. تیره ام تیره ام تیره ام... اورژانسی طبیب قلب لازمم. به خدا دروغ نیست به امام حسین دروغ نیست. به امام حسین اغراق نمی کنم، به سیدالشهدا اورژانس لازمم... تو را به خدا یکی خدا را صدا کند... تو را به خدا یکی خدا را صدا کند... تو را به خدا قسمتان می دهم...

چهار قفله ام کرده اند. گیرم انداخته اند. چهارتا آدم گردن کلفت دست و پایم را گرفته اند و یکی دارد کتکم می زند. کلی پارچه هم کرده اند توی دهانم. معجزه می خواهم. معجزه می خواهم دوباره. دوباره معجزه چشمهایت را رو کن... گرچه تازگی ها فهمیده ام که کور بوده ام. به اندازه همه عمرم کور بوده ام. تا به حال هم معجزه چشمهایت را ندیده ام.... همه این حرف ها الکی ست... اما تو معجزه کن. نشان بده با زنده کردن این قلب، با زنده کردن این مرده با اجابت خواسته ام که می دانی "محی الموتی" تویی... آب عشقت را بزن به این دشت اگرچه که نمی دانم زیر این خاک "سنگ سخت است" یا "خاک نرم آماده رویش"... (اینها را باید با فریاد خواند. فریاد بزنید و بخوانید لطفا)


+

اینم برای خالی نبودن عریضه! برای شما که دلتان حالش خوب است و حواستان نیست که ممکن است روزی این دل چون آیینه تیره و تار  شود...


حضرت موسی بن جعفر علیه السلام می فرمایند
"دل مومن از کعبه بالاتر است"
هر دلی که حامل محبت امیرالمومنین علیه السلام است، حرمتش از کعبه بالاتر است!
پس ما که در مملکت شیعی زندگی می کنیم، از چپ و راست در اطراف ما کعبه است. خیلی باید مراقب باشیم دل های اینان را نشکنیم! آبروی مومنین را نبریم، خدای نکرده دل شکستن باعث ظلمت و بیچارگی انسان می شود. با این کارها انسان عاقبت به خیر نمی شود.

...

استاد فاطمی نیا

۳
یه دوست ...
۲۹ تیر ۱۰:۱۶
از بس که تلخی غم هجران چشیده ام
جانی نمانده است برایم...بریده ام

عیب وصال چیست نصیبم نمی شود؟
خیری که از فراق و جدایی ندیده ام

گاهی هم از گدای خودت یک خبر بگیر
رحمی کن ای عزیز بر این اشک دیده ام

نفرین به معصیت که مرا از تو دور کرد
بر باد داده هر چه که زحمت کشیده ام

خیلی دلم شکسته...گرفتار و خسته ام
از بس که در پی هوس خود دویده ام

دارم به راه عاشقی ات پیر می شوم
ناز تو را ببین به چه قیمت خریده ام

بحر العلوم...حلی و فرزند مهزیار
توصیف روی تو ز بزرگان شنیده ام

با این همه گناه به روضه کشاندی ام
با لطف توست که به نوایی رسیده ام
.
.
.

علی سپهری

+ طرحتون خیلی زیباست .. :((
پاسخ :
خیلی دلم شکسته...گرفتار و خسته ام
از بس که در پی هوس خود دویده ام...

+

همه ماجرایی که گفتم توضیحش در این دو بیت است:
:
عهد کردم که اگر پای کسی فتحم کرد
قامتش را سر سبابه خود میبندم
عهد کردم  که اگر دست کسی لمسم کرد
کولی دشت شوم معرکه اغاز کنم

+
دلم آتشفشان خاموشیست / فوران می کند همین شب ها ...
آرزوهای نجیب (:
۲۹ تیر ۱۳:۵۳
طراوت آرزو داری؟ ز قید جسم بیرون آ 
که سرسبزی نبیند دانه، تا زیر زمین باشد! 

جناب بیدل فرمودند (:
پاسخ :
جناب بیدل عالی فرمودند فقط مشکل ما اینه کخ به زیر زمین خو گرفته ایم...
پرواز ...
۲۹ تیر ۱۴:۴۴
باید از سمت خدا معجزه نازل بشود
تا دلم باز دلم باز دلم ؛ دل بشود ...
پاسخ :
چقدر خوب و به موقع ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
اینجا کسی می نویسد در "همه چیز" به "غایت" "ناتمام"...

+

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم
«و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

از زلال تو روشنیم ای آب، دل به دریا که می‌زنیم ای آب
موج در موج شرح دلتنگی ست، لب هر جوی اگر که بی‌تابیم

کی بتابی تو یک شبِ بی ابر، بر شبستان حوض کوچک‌مان؟
و ببینیم باز هم با تو، غرقِ تسبیح موج و مهتابیم

گفته پیری که از بلندی کوه، جویبار دل تو جاری شد
ما که یک عمر رفت و در خوابیم «مگر این چند روز دریابیم»

قاسم صرافان
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان