حَضرَتِ آب

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم ...... «و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

داستان واقعی!

/ بازدید : ۴۶۰

أَنَّهُ هُوَ أَضْحَکَ وَأَبْکَى


یکی از بستگان مداحم که دست بر قضا طلبه هم هست رو چند دقیقه قبل از برنامه ش دیدم که سرش حسابی گرم موبایلش بود.

 بهش گفتم "داری شعر هات رو مرور می کنی؟" 

می گه "نه! دارم به "پو" غذا می دم!"  :|

۱۱
شباهنگ (تورنادوی سابق)
۱۹ آبان ۲۰:۵۵
جل الخالق!!!
پاسخ :
سلام. خیلی خوش اومدید به اینجا. (اولین باره اینجا نظر گذاشتین درسته؟)

:))

+
چی شده که نظرات رو بستید؟ البته من نظر نذاشتم تا حالا (فکر کنم) ولی خوب کامنت ها و جوابهای وبلاگتون برام جالب بود.
سیده زهرا میم
۱۹ آبان ۲۰:۵۸
((: خب بالاخره پو هم آدمه به غذا احتیاج داره :D
پاسخ :
:)

بله! اصلا گفتن اول "پو" بعدا منبر :))
خانم الفــــ
۱۹ آبان ۲۱:۰۱
:|||||
پاسخ :
:))
محمد مهدی
۱۹ آبان ۲۱:۲۰
"پو"فففففففف
پاسخ :
:))
دخمه
۲۰ آبان ۰۱:۰۶
بسم الله
سلام الله علیک
یه مدت دور و بریام بدجور رفته بودن تو نخ این بازی ، فکرمو مشغول کرد بررسیش که کردم دیدم اگه خوب بهش نگاه کنی مقام ربوبیت رو میشه دقیق ازش فهم کرد
(تو کتاب التحقیق رب یعنی : سوق دهنده شی به سوی کمال)
طی خطورات بعدیهم به این نتیجه رسیدم تربیت مادرش خیلی قویه
پ.ن : امان از این خواطر که اگه پرش رو نچینی خدا عالمه به کجاها میکشه آدمو
پ.ن بعد: احتمالا دوستتون میخواسته بحث رزاقیت خدا رو خوب فهم کنه برا منبرای آینده ;)
پ.ن بعدی: ما پیرو پست محرم ، کلی یادتون افتادیم و انجام وظیفه کردیم ، الهی شما هم همچنان تو حسادتا ما رو یاد کنید
پاسخ :
امان از دست همین بررسی ها که آدم رو کم کم معتاد می کنه :|
+
لابد زبان حال "پو" هم اینه که "رب انی لما انزلت الی من خیر فقیر"!! ما هم که حساس :)))
+
به قول یه استاد عزیزی می گفت "بعضی از این احساس تکلیف ها آدم رو جهنمی می کنه"
+
ممنون ازتون. همچنان دعام کنید. بیش از قبل
پرواز ...
۲۰ آبان ۱۵:۰۸
هههه ..
سر کلاس انسان در اسلام فقط بازی میکنم با موبایلم !!! گاهی هم دسته جمعی با بچه ها همه بازی میکنیم :/
نتیجه مرور نکردن اشعار و صحبت های منبر رونده ها ( ! ) و سرگرمیشون به پو ؛ میشه همین حرکت من !!!
قانون سوم نیوتون ! هر عملی یه عکس العملی داره.. 
پاسخ :
:| 
چه سریع توجیه پیدا می کنید برای کارتون:)  این مساله ظاهرا آینده شمام هست :||
یه دوست...
۲۰ آبان ۲۳:۵۶
این دنیا بازیهای جذابتری داره ... لهو و لعب ...
پو ک دیگه دمده شده... 

- سلام و رحمت
تشکر از توجهتون و عذرخواهم اگر اسباب نگرانی شدم..
هستیم ولی روی سایلنت، اکثر مواقع!

خیلی زیاد محتاجیم ب دعای شما ..
پاسخ :
برای هر سنی بازی های خودش رو داره...
+
مطلب برای محرم نیست. چند ماه قبلتر از این.


- سلامت باشین. چرا روی سایلنت؟
ما هم محتاج دعا هستیم.
پرواز ...
۲۱ آبان ۱۵:۲۷
هدف توجیه کار خودم نبود.
عرضم اینجاس 
که چونان خطیبی جز چنین مستعمی عایدش نمیشود...



پاسخ :
جدی نبود چندان. همینطوره که شما میفرمایید. طبیعیه که حرفها اثر نکنه تا وقتی خود آدم اسیر این بازی ها و دنیا باشه. البته ایشون قبل مداحی داشتن بازی می کردن. شایدم قبل زیارت عاشورا. یادم نیست الان. رقی هم نداره البته      
دخمه
۲۱ آبان ۱۶:۲۸
بسم الله
سلام علیکم و رحمت الله
احساس میکنم واجب شد محض فهمیدن زبان حال این موجود بی وجود برم این بازی رو نصب کنم :)))
جهنمی میکنه چون از سر احساسه تکلیفه نه خود تکلیف
اعوذ بالله السمیع العلیم ، من همزات الشیاطین ....
پاسخ :

با نیت خالص و برای درک مقام ربوبیت و رزاقیت نصب کنید. البته دوستان گفتن دمده شده :))

وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
۲۵ آبان ۱۸:۴۹
آخی چقدر مهربون
:)
پاسخ :
چون به پو غذا داد قبل روضه؟! :))
آلبرت کبیر
۲۶ آبان ۱۰:۵۴
عالی بود =))))
پاسخ :

:)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
اینجا کسی می نویسد در "همه چیز" به "غایت" "ناتمام"...

+

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم
«و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

از زلال تو روشنیم ای آب، دل به دریا که می‌زنیم ای آب
موج در موج شرح دلتنگی ست، لب هر جوی اگر که بی‌تابیم

کی بتابی تو یک شبِ بی ابر، بر شبستان حوض کوچک‌مان؟
و ببینیم باز هم با تو، غرقِ تسبیح موج و مهتابیم

گفته پیری که از بلندی کوه، جویبار دل تو جاری شد
ما که یک عمر رفت و در خوابیم «مگر این چند روز دریابیم»

قاسم صرافان
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان