حَضرَتِ آب

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم ...... «و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

عاقل نمای احساساتی

/ بازدید : ۴۰۷

هو اللطیف

 

توی نظر مردم زیاد عاقل جلوه می کنم! خیلی ها فکر می کنند عاقلم. اما در واقع حقیقت نداره. من یک مرد خیلی احساساتی ام! دیروز دوباره این بهم ثابت شد. نه اینکه عقل نداشته باشم! نه! اما احساس گاهی زیاد غلیه داره در وجود من. البته خودم بهش می گم احساسات عاقلانه! که درست نیست! لااقل خیلی وقت ها درست نیست. اگرچه که به عنایت الهی  این حس ها اغلب بر آمده از اصول و چهارچوب های اصلی زندگیم هستند و اگر از این چهارچوب ها خارج بشن اگرچه که ممکنه گاهی غلبه هایی پیدا کنند اما من به شدت باهاشون مبارزه می کنم و اجازه ظهور نمی دم!

 

چهار ماهه اومدم به محل کار جدید. یعنی چهار ماه بیشتر نیست که می شناختمش. توی این مدت هم ارتباط کاری زیادی نداشتیم. معمولی و حتی کم. اما از هفته پیش که استعفا نوشت، حسابی ناراحتم و دیروز که برای آخرین بار خداحافظی کرد دلم حسابی گرفت... خودم هم فکر نمی کردم رفتن و ندیدن یک آدم - لااقل در حد یک همکار دور- اینقدر ناراحت و غصه دارم کنه...

 

:::

مگر به روی دلآرای یار ما ور نه

به هیچ وجه دگر کار بر نمی آید...

 

حافظ

۲
❤❤ EXOYAS ❤❤
۰۹ شهریور ۰۹:۴۱
منم همینجوری ام!!
البته من (میگن) مغرور نما هم هستم!!! خخخ
اینجوری سخت تره... :(
پاسخ :
مغرور نما بودن برای یک خانم بد نیست! گاهی متانت توی عرف غرور تلقی میشه. البته این هم بگم که اگر واقعا غرور باشه باید باهاش مبارزه کرد. من نمونه ای یادم هست که شخصی از من پرسید به نظرت آیا من مغرورم؟ من سکوت کردم. بالا پایین کردم که بگم یا نه. گذاشتم برای یه فرصت بهتر بعد دیگه فرصتی پیش میومد و اون آدم رفت به قهقرا (از دید من لااقل). یکی از عوامل اصلی و موثر هم همین غرور بود... البته این تحلیل شخصی من ه.
❤❤ EXOYAS ❤❤
۱۰ شهریور ۰۹:۴۵
من واقعا مغرور نیستم...میدونین من خیلی راحت با همه گرم میگیرم و خییییییلی شدید احساساتی ام!!
توو دنیای بیرون...از دور...استایلم یه جوریه که خود به خود باعث میشه کسی نزدیکم نشه!!(ینی در این حد!)
شایدم این یه جور حفاظت خدادادیه...در برابر احساساتی بودن بیش از حدم!
ن غرور...ن احساس...هیچ کدوم خوب نیستن وقتی از حد بگذرن! :)
پاسخ :
بله حد نگه داشتن خیلی مهم و حیاتی ه برای زندگی. منم نگفتم مغرور هستید گفتم اگر اینجور باشه...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
اینجا کسی می نویسد در "همه چیز" به "غایت" "ناتمام"...

+

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم
«و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

از زلال تو روشنیم ای آب، دل به دریا که می‌زنیم ای آب
موج در موج شرح دلتنگی ست، لب هر جوی اگر که بی‌تابیم

کی بتابی تو یک شبِ بی ابر، بر شبستان حوض کوچک‌مان؟
و ببینیم باز هم با تو، غرقِ تسبیح موج و مهتابیم

گفته پیری که از بلندی کوه، جویبار دل تو جاری شد
ما که یک عمر رفت و در خوابیم «مگر این چند روز دریابیم»

قاسم صرافان
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان