حَضرَتِ آب

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم ...... «و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

دیوانگی

/ بازدید : ۲۸۸

هو المصور

 

هر ماه مجله 24 را می خرم. سالهاست. شاید 4 سالی باشد نمی دانم دقیق. اول تورق می کنم و گرافیکش را تماشا میکنم. بعد تورقش می کنم تیبر مطالب و عناوینش را می بینم و بعد هم چندتا از صفحه ها و نقدها را می خوانم. جالب تر اینکه در طی همه این سالها به تعداد انگشت های یک دست هم یک فیلم کامل ندیده ام. چه در سینما و چه در تلویزیون و چه روی لب تاب! نه خارجی و نه ایرانی...!

 

۳
پرواز ...
۰۳ مرداد ۰۹:۴۳
سلام
مجله ۲۴ که نمی دونم چیه اصلا
اما سریال ۲۴ رو به نظرم هر ایرانی باید ببینه .با اینکه مال خیلی سال پیشه... فصل اول و دومش رو کاری ندارم . (هر چند تو فصل دوم هم بد نیست ببینیم چطور بنیادگرا ها متهم میشن به ترور !)
اما فصل سومشو باید دید. 

یه موسسه دوبله فصل اول و دوم رو دوبله کرد ، اما به سه که رسید دیگه ادامه نداد . 
که این اشتباه بود ... چون موضوعش موضوعی بود که مردم ما هم باید ازش مطلع می شدن ... 
پاسخ :

سلام :)

لینک گذاشتم برای مجله ٢٤! مجله ای سینمایی از سری مجلات همشهری که قبلا با سردبیری حسین معززی نیا (داماد و یکی از شاگردان سید مرتضی آوینی و از منتقدین با سواد عرصه سینما) منتشر می شد. بعد از بیماری ایشون (سرطان خون گرفتند و البته به لطف الهی سلامتی شون رو بازیافتند) مجله با سردبیری شخص دیگری ادامه می ده که نمی شناسم (آقای شکیبانیا انگار). مجله ای که هم به جهت مطلب و هم به جهت گرافیک و هم به جهت نویسندگان، خوب است به نظر من.


+ سریال ٢٤ رو ندیدم. نه فصل اول و نه دوم و نه سوم. در واقع هیچکدوم از سریال های معروف این زمان رو هنوز ندیدم. مثلا لاست یا فرار از زندان و ... دورادور مطلعم اما ... حتی لاست رو دو سه سال پیش همسرم دیدند و خیلی تعریف کردند ولی من هنوز نشده ببینم. شایدم ببینم. ببینیم کی قسمت می شه

+ چرا کم پیدایید توی وبلاگتون؟!

محمد. میم
۰۳ مرداد ۱۵:۴۲
خب من نزدیک یه ساله که دیگه نمی‌خرم. یادم باشه بعدن که فرصت مجله خوندن داشتم آرشیومو از طریق خرید از شما کامل کنم. :)
پاسخ :

خوب بخر اون زمان بخون! البته از وقتی حسین معززی نیا رفته کمی ضعیفتر شده. دیگه اون آدم های کاردرست باهاش کمتر همکاری می کنند ولی بازم خوب و قابل اعتناست (نظر شخصی من!).

اگر آرشیو خودم خراب نشه در خدمتیم :)

پرواز ...
۰۴ مرداد ۱۰:۰۷
با گوشی اومده بودم و متوجه نشده بودم لینک داره مجله 24 . الآن رفتم و اسم ابراهیم حاتمی کیا رو دیدم و دیگه پاگیر شدم اونجا :))

.

عه ! فرار از زندانم ندیدید ؟! مادربزرگ من دو بار این فیلمو دیده :|
حالا ما هر چی بگیم مامان جون شما بشین نمازی بخون ، ذکری بگو ، قرآنی بخون، لافایده :D
لاست رو منم ندیدم البته .

.
.
.
هستم . ولی نمی دونم چرا نمی نویسم .

پاسخ :

:))))  خیلی خندیدم به کامنتتون! هی تصور می کردم مادربزرگتون رو در حالیکه داره تخمه می شکنه و سریال می بینه ... ! جایگاه ها عوض شده ظاهرا! ایشون باید از این حرف ها به شما بزنه در حالیکه که دارید مدام فیلم می بینید ولی ظاهرا که بر عکس ه ماجرا :))


+

لینک رو بعدا گذاشتم. وقتی کامنتتون رو دیدم متوجه شدم که ممکنه بعضی ها نشناسن مجله ٢٤ رو.

+

خیر باشه. منتظر هستیم همچنان :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
اینجا کسی می نویسد در "همه چیز" به "غایت" "ناتمام"...

+

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم
«و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

از زلال تو روشنیم ای آب، دل به دریا که می‌زنیم ای آب
موج در موج شرح دلتنگی ست، لب هر جوی اگر که بی‌تابیم

کی بتابی تو یک شبِ بی ابر، بر شبستان حوض کوچک‌مان؟
و ببینیم باز هم با تو، غرقِ تسبیح موج و مهتابیم

گفته پیری که از بلندی کوه، جویبار دل تو جاری شد
ما که یک عمر رفت و در خوابیم «مگر این چند روز دریابیم»

قاسم صرافان
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان