حَضرَتِ آب

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم ...... «و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

نجواهای یک بغض لبریز...

/ بازدید : ۵۰۰

یا انیس من لا انیس له.


مفلسانیم و هوای می و مطرب داریم

                          وای اگز خزقه پشمین به گرو نستانند...


دلم عجیب گرفته. این بیت رو با خودم زمزمه می کنم و اشک ها آماده چکیدنند...

دعا کنید که خدا ببخشه و ببره...

حرف ها مثل یک بغض راه گلوم رو بسته. نه می تونم بگم نه دلم میاد نگم...

می دونم که آخرش نمی گم اما این حرف های نگفته و این بغض ها و غمبادها هم آخرش منو می کشه...

۷
یه دوست ...
۰۶ شهریور ۰۸:۵۳
شده ام قالبی از دردهای مگو ..

این دردها را تو میشنوی! یا اسمع السامعین ...
پاسخ :
از شقایقی که عمق سینه را به داغ می گداخت
مانده یک اجاق سرد، آه پر شرارتان کجاست؟
یه دوست ...
۰۶ شهریور ۰۸:۵۴
+ روشنی ها در پریشانی بود،
 دل بد مکن!
پاسخ :
همیشه در دلم چیزی شبیه شوق یک جاده است...
وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
۰۶ شهریور ۲۰:۱۹
دل ما و صفای بارانت،
....

پاسخ :

سلام. خوش اومدید به اینجا :)

بُتِ بزرگ
۰۸ شهریور ۱۲:۲۵
دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور...
پاسخ :

سلام. خیلی خوش اومدید به اینجا :)

همینطوره که می فرمایید. سعی می کنم. اما گاهی سکوت تو گلوی آدم غمباد میشه...

بانوی عاشق
۰۸ شهریور ۲۲:۳۴
سلام  علیکم ...
وب زیبایی دارید!
فقط اینکه من هنوز نفهمیدم حضرت اب کیه ؟؟!!

+ لینک شدید :)
یازهرا


پاسخ :

سلام. خیلی خوش آمدید به اینجا :)


درباره "حضرت آب"، منظور اولی و اصلی حضرت ولیعصر بود (که شعر کنارنویس وبلاگ هم همین عنوان رو در نظر داشته)  اما حضرت اباالفضل العباس هم می تونه معنی بده کما اینکه برخی از همسایه های مجازی همین معنای دوم رو برداشت کرده بودند.


+ ممنونم ازتون. ببخشید که لینکدونی اینجا هنوز فعال نیست.

صحبتِ جانانه
۲۸ شهریور ۱۴:۳۶
آخ...

منم یه بغض بزرگ دارم که دارم بین محرم و رمضان کشان کشان به دوش می کشمش ببینم کی خدا شکستنش رو اجازه می ده و سبُک شدن دلَ م رو...
پاسخ :
نذارین به محرم برسه. حیفه محرم صرف گریه برای غصه های خود آدم بشه. گرچه گاهی خودم موفق نبودم...
صحبتِ جانانه
۲۹ شهریور ۰۱:۴۰
باید همه ی سعیم رو بکنم

آره...
پاسخ :
 من نتونستم.  اما شما سعیت رو بکن حتما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
اینجا کسی می نویسد در "همه چیز" به "غایت" "ناتمام"...

+

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم
«و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

از زلال تو روشنیم ای آب، دل به دریا که می‌زنیم ای آب
موج در موج شرح دلتنگی ست، لب هر جوی اگر که بی‌تابیم

کی بتابی تو یک شبِ بی ابر، بر شبستان حوض کوچک‌مان؟
و ببینیم باز هم با تو، غرقِ تسبیح موج و مهتابیم

گفته پیری که از بلندی کوه، جویبار دل تو جاری شد
ما که یک عمر رفت و در خوابیم «مگر این چند روز دریابیم»

قاسم صرافان
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان