حَضرَتِ آب

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم ...... «و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

ای صاحب خانه قدمی نه ز سر لطف // بر کاسه چشمی که پر از شوق نگاه است

/ بازدید : ۴۲۴

یا حـ سـ یـ ـن

 

دوباره شهر پر از شور و شوق و شیدایی است
دوباره حال همه عاشقان تماشایی است

که فصل پر زدن از انزوای تنهایی است
سفر حکایت یک اتفاق رویایی است

ببند بار سفر را که یار نزدیک است
طلوع صبح شب انتظار نزدیک است

***

ببین که قفل قفس را شکسته، می آیند
کبوتران حرم دسته دسته می آیند

چو موج از همه سو دلشکسته می آیند
غریب، از نفس افتاده، خسته می آیند

که باز بعد چهل شب، کنار او باشند
شبیه حضرت زینب کنار او باشند

***
تمام پشت سر جابر ابن عبدلله
چه عاشقانه قدم می زنند در این راه

از اشتیاق حرم راه می شود کوتاه
هر آنکه خواهد از این جام عشق، بسم الله

که این پیاده روی برترین عزاداری است
قسم به نور، که این ابتدای بیداری است

***
دوباره حال من و شعر می شود مبهم
دلی که دست خودم نیست می شود کم کم-

در آرزوی حرم غرق در غم و ماتم
اگر اجازه دهد زائرش شوم، من هم-

«غروب در نفس تنگ جاده خواهم رفت
پیاده آمده بودم، پیاده خواهم رفت»

محمد غفاری

 

خیلی حرف ها آماده کرده بودم برای نوشتن اما ماند برای بعدها. ان شا الله من هم عازمم. بی حوصله، غمگین و خسته...

فاطمه جان و بچه ها نمی آیند. اگر خدا بخواهد نایب الزیاره خواهم بود.

 

اینها هم هست: دریافت و دریافت و دریافت

 

۸
آرزوهای نجیب (:
۲۷ آبان ۱۶:۴۱
دعامون کنید لطفا(:
سفرتون بی خطر (:
پاسخ :

سلام. به یادتون بودیم. ان شا الله قسمت خودتون

پرواز ...
۲۷ آبان ۱۶:۵۶
بی حوصله ، غمگین ، خسته ...


اولی ش برام عجیب بود.


بدون همین ها برمیگردید ان شاءالله.
با حوصله ، بی غمِ مذموم و بدون این نوع ِ خستگی!

{ یعنی مجبورید که این طور برگردید . تا سه ماه باید برای جبران بچه ها کلا با شما باشن :))))  }
پاسخ :

خیلی جاتون خالی. اینطور برگشتیم به لطف دعای شما و عنایت آقا... یادتون بودیم

+

واقعا هم! این فداکاری باید در ذهن من بمونه حتما

علیرضا علیرضا
۲۹ آبان ۲۳:۱۷
سلام.من روزی 500 تا بازدید کننده دارم.اگه خواستید میتونیم تبادل لینک کنیم.اگه خواستید بیاین تو وبلاگم قسمت تبادل لینک (قسمت بالایی وبلاگ) و بهم پیام بدید.
پاسخ :

سلام. خوش اومدید به اینجا :)

 

+ممنون از پیشنهاد :)  فعلا که لینک هام رو درست نکردم. اون موقع ببینیم خدا چی می خواد :)

یه دوست ...
۰۳ آذر ۰۷:۵۵
سلام و رحمت
زیارتتون قبول
ان شالله روزی هر سالتون باشه ..
پاسخ :

سلام. پارسال دوست امسال آشنا :))

دوباره خوش اومدید به اینجا !:)

+

ان شا الله روزی شما بشه به زودی. یادتون بودیم...

آرزوهای نجیب (:
۰۴ آذر ۱۲:۱۴
همه برگشتن ها، شما چرا نیستید پس؟ 
پاسخ :
هستیم خدمتتون. چهارشنبه نیمه شب برگشتیم و تا به حال درگیر مریضی و مریض داری و برگشتن به زندگی عادی :)
دخمه
۰۶ آذر ۰۰:۲۷
بسم الله
سلام الله علیک یا زوار الحسین
ان شاء الله به تایید و امضای حضرت صدیقه رسیده باشه همه آنچه انجام دادید و خواستید .
چقد حال فاطمه جان رو میفهمم و بعید میدونم بشه جبرانش کرد 
خدا از همسر گرامیتون قبول کنه همه سوختنی رو که تو این مدت آب کرده دلش رو
اسءلک بالدعا
پاسخ :

سلام علیکم

واقعا نمی شه. قبول دارم. ان شا الله خدا از همه قبول کنه و از ایشون

وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
۰۶ آذر ۱۷:۴۱
قبول باشه 
پاسخ :

برای شما هم :)

پرواز ...
۰۹ آذر ۲۰:۰۲
به سلامتی برگشتید پس ...
الحمدلله ...

ممنون که ما رو هم یاد کردید ...
حالا دیگه منتظر نوشته های تو راهی هستیم :))
پاسخ :

تا اواسط کار کلید واژه هایی رو برای نوشتن توی وبلاگ یادداشت کردم اما بعدش پشیمون شدم و بی خیال. تصمیم به نوشتن شون نداشتم. اما شاید به خاطر شما فقط! یکی دوتاش رو نوشتم!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
اینجا کسی می نویسد در "همه چیز" به "غایت" "ناتمام"...

+

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم
«و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

از زلال تو روشنیم ای آب، دل به دریا که می‌زنیم ای آب
موج در موج شرح دلتنگی ست، لب هر جوی اگر که بی‌تابیم

کی بتابی تو یک شبِ بی ابر، بر شبستان حوض کوچک‌مان؟
و ببینیم باز هم با تو، غرقِ تسبیح موج و مهتابیم

گفته پیری که از بلندی کوه، جویبار دل تو جاری شد
ما که یک عمر رفت و در خوابیم «مگر این چند روز دریابیم»

قاسم صرافان
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان