حَضرَتِ آب

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم ...... «و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

گربه صفت که می گن شاید منظور همین باشه!

/ بازدید : ۵۹۹

یا زکی الطاهر من کل آفت بقدسه


صبح از در خانه که آمدم بیرون، اولین چیزی که نظرم را جلب کرد یک گربه بود. یک گربه کوچک با قیافه ای ملوس که زیر یک ماشین داشت چیزی می خورد. چند قدم نزدیکتر، قیافه ملوس ش نبود که جلب توجهم را کرد. غذایش بود. از "دم"ی که در میان غذایش باقی مانده بود می شد تشخیص داد که دارد یک "گربه" می خورد... حالم بهم خورد...


+

أَیُحِبُّ أَحَدُکُمْ أَنْ یَأْکُلَ لَحْمَ أَخِیهِ مَیْتًا فَکَرِهْتُمُوهُ وَاتَّقُوا اللَّهَ...

۸
ماه میسان
۰۵ آبان ۰۹:۳۲
مرحبا
پاسخ :

سلام. خوش اومدید به اینجا :)

+

از چه جهتی؟!

آرزوهای نجیب (:
۰۵ آبان ۱۰:۰۵
گشنگی و قحطی به گربه ها هم رسید:| 

پاسخ :

بابا مردم وضعشون اینقدرها هم بد نیست! سیاه نمایی نکنین تو وبلاگ ما! فیلترش می کنن ها :دی

آدم اکامنت شما رو می خونه فکر می کنه الان از گرسنگی دارید "کتابِ کودک" میل می کنید :دی

♫ شباهنگ
۰۵ آبان ۱۰:۱۰
ای بابا
حال ما نیز به هم خورد....

پاسخ :
باید تیترش رو می ذاشتم +١٨ !!
محمد ایرانی
۰۵ آبان ۱۱:۲۹
حالم بهم خورد :O

اگه زحمتی نیست از وبسایت ماهم دیدن کنید خریداتون رو از اون انجام بدید خیلی خیلی تشکر: ایتور - خرید شارژ ایرانسل و همراه اول
پاسخ :

سلام. خوش اومدید به اینجا :)

 

+

شارژی نیستیم راستش! اما خدمت می رسیم:)

پرواز ...
۰۵ آبان ۲۱:۲۶
من دیروز تو خیابون دیدم یه گربه کنار چرخای یه نیسان کز کرده . هیچ تکونی نمیخورد . یه خرده جلوتر  رفتم دیدم مرده! هیچی دیگه ... کم مونده بود برم با آقاهه دعوا ؛ که ماشینو روشن کرد و رفت.
گربه هه رو رفتم چک کردم دیدم هیچ جاش زخمی نیس. به نظر‌ جوونم میومد !!!! همین طوری مرده بود . صحنه ی بدی بود . هیچکسم نبود جسدشو برداره :(


میدونم هییییچ ربطی به پست نداشت ؛ ولی نمیدونم چرا گفتمش !
پاسخ :

آخه! جالبه که رفتید بررسی کنید! من فقط عبور می کنم!

+

ربطش گربه اش بود دیگه :))

یه دوست ...
۰۶ آبان ۰۲:۳۷
غم انگیز و آموزنده و تامل برانگیز ..

 - شاید خیلی بی ربط باشه ولی نمیدونم چرا یاد غیبت کردن افتادم! :(
خدا عاقبت همه مون رو ختم ب خیر کند ان شالله
پاسخ :

آیه پایین متن درباره غیبت ه. آیا هیچیک از شما دوست دارد که گوشت برادرش را بخورد؟ پس کراهت دارید این کار را. پس تقوا پیشه کنید...

 

اصلا بی ربط نبود

یه دوست ...
۰۶ آبان ۰۹:۵۸
:)من اصن آیه رو نخونده بودم چرا !!!!
پاسخ :

:)))

حواستون نیست دیگه! دلتون با ما نیست! جای دیگه است :دی

یه دوست ...
۰۷ آبان ۱۲:۲۱
:)))))) 
من حرفی تدارم واقعا! :))
پاسخ :

:))

ان شا الله دلتون همیشه مشغول باشه به خیرها و آنچه که خدا  بهش راضی ه ... ندیدن یک قسمت از پست ما فدای سرتون :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
اینجا کسی می نویسد در "همه چیز" به "غایت" "ناتمام"...

+

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم
«و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

از زلال تو روشنیم ای آب، دل به دریا که می‌زنیم ای آب
موج در موج شرح دلتنگی ست، لب هر جوی اگر که بی‌تابیم

کی بتابی تو یک شبِ بی ابر، بر شبستان حوض کوچک‌مان؟
و ببینیم باز هم با تو، غرقِ تسبیح موج و مهتابیم

گفته پیری که از بلندی کوه، جویبار دل تو جاری شد
ما که یک عمر رفت و در خوابیم «مگر این چند روز دریابیم»

قاسم صرافان
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان