حَضرَتِ آب

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم ...... «و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

پیشنهاد

/ بازدید : ۴۶۴

هو اللطیف


شماره مهرماه "مجله داستان"  که شماره هفتادم آن است مطلبی دارد از خانم نفیسه مرشد زاده به نام "اجازه ورود" که خواندنی است. قلم شیرین ایشان این بار درباره آیت الله بهجت و شیوه و منش ایشان در روضه سیدالشهدا (ع) روی کاغذ رفته است. بخوانید شاید هم تصمیم های خوبی برای محرم امسال گرفتید...


+

مجله صوتی های ضمیمه مهر و اسفند هم معمولا شنیدنی و جذابند. یکی دو روایت را بیشتر گوش نداده ام از "داستان همراه" این شماره که خوب بوده اند. موضوع این شماره داستان همراه "زندگی نگاره" است که تا اینجا که من گوش داده ام "حرفه ای" خوانده شده اند!

۳
ناشناس
۰۶ مهر ۱۸:۴۲
داغ دل آدمو تازه می کنید.
پاسخ :

:(

از چه جهت؟

آرزوهای نجیب (:
۰۶ مهر ۱۹:۴۴
نمیشه همون قسمت خانم مرشدزاده رو اینجا بذارید یا مثلا عکس بگیرید و اینجا آپلود کنید؟(:
پاسخ :

منتظر واکنش شما بودم :)) حالا نمی شه شما یکبار بدون حب و بغض نسبت به این مجله بخریدش؟ شاید نظرتون عوض شد! مجله خوبی ه ها :))

مجله صوتی ش هم جال بود

+

متاسفانه طولانیه. نمی شه!

ناشناس
۰۶ مهر ۲۰:۴۳
از اون جهت که کلی مجله داستان خریده و نخونده داریم. و تنبیه کرده بودم خودم رو که حق خریدن جدید ندارم.مجله دوست داشتنی هست.
پاسخ :

منم نخونده زیاد دارم اما معتقدم که این مجله رو باید خرید و داشت. (درباره دو سه تا مجله این فکر رو دارم) چون برای خونه نوعی سرمایه گذاری محسوب میشه. مخصوصل برای بچه ها در آینده.

 

حالا این بار بخرید. حیفه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
اینجا کسی می نویسد در "همه چیز" به "غایت" "ناتمام"...

+

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم
«و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

از زلال تو روشنیم ای آب، دل به دریا که می‌زنیم ای آب
موج در موج شرح دلتنگی ست، لب هر جوی اگر که بی‌تابیم

کی بتابی تو یک شبِ بی ابر، بر شبستان حوض کوچک‌مان؟
و ببینیم باز هم با تو، غرقِ تسبیح موج و مهتابیم

گفته پیری که از بلندی کوه، جویبار دل تو جاری شد
ما که یک عمر رفت و در خوابیم «مگر این چند روز دریابیم»

قاسم صرافان
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان