حَضرَتِ آب

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم ...... «و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

حضرت پاییز

/ بازدید : ۶۴۲

هو اللطیف

میان قاب عکس،

لبخند تو خالیست...

کی می رسی

میوه نارس پاییز؟


#رضـا کاظمی


پاییز، فصل من است. فصل باران های بی امان، فصل خش خش برگ ها زیر پای عابران، فصل رنگها، فصل درخت های نم خورده و خیس اول صبح، فصل خاطره های شیرین... من هم که متولد مهرم! می دانم فصل غمناکیست. اما چه کنم که از اهالی مهرم! در را به روی پاییز باز کنید...

+

دلمان گرفته است...


۲
یه دوست ...
۲۹ شهریور ۰۲:۳۰
فصل عوض میشود
جای آلو را خرمالو میگیرد
جای دلتنگی را
 دلتنگی ..

روشن_عزیز

تولدتون پیشاپیش مبارک باشه ان شالله :)
سالم و زنده و عاقبت بخیر باشید و سایه تون بالاسر بچه هاتون مستدام و برقرار باشه ان شالله :))

— الدعا
پاسخ :

چند تا جواب طنز آمیز نوشتم که پاک کردم! باشه بعدا (بعد از آن به زودی!!) عرض می کنم :)))

+

سلامت باشید. تشکر از لطفتون

محتاج دعا

یه دوست ...
۲۴ مهر ۱۴:۲۰
البته جواب طنز آمیزی هم ب دست ما نرسید :)
پاسخ :

:))

یادم نیست چی بود! الان هرچی نگاه کردم یادم نیومد!!

+

شاید می خواستم درباره "روشن_عزیز" مطلبی بگم ;)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
اینجا کسی می نویسد در "همه چیز" به "غایت" "ناتمام"...

+

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم
«و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

از زلال تو روشنیم ای آب، دل به دریا که می‌زنیم ای آب
موج در موج شرح دلتنگی ست، لب هر جوی اگر که بی‌تابیم

کی بتابی تو یک شبِ بی ابر، بر شبستان حوض کوچک‌مان؟
و ببینیم باز هم با تو، غرقِ تسبیح موج و مهتابیم

گفته پیری که از بلندی کوه، جویبار دل تو جاری شد
ما که یک عمر رفت و در خوابیم «مگر این چند روز دریابیم»

قاسم صرافان
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان