حَضرَتِ آب

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم ...... «و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

دیدیم به توضیحش نمی ارزه!

/ بازدید : ۵۰۱

+ مامان! این عکس کدوم شهیده؟

- عکس شهید بابایی

+ شهید بابایی؟ اممممم! بابایی کی مامان؟

- {مادر در حالی که سعی می کرد جلوی خنده اش رو بگیره} نه مامان! اشتباه گفتم شهید بابایی نیست! شهید بقاییه :))

۲
پرواز ...
۳۱ مرداد ۲۲:۳۰
حالت مشابه
یه روز رفته بودم زیارت قبر شهید گمنامی ؛ یه پسربچه با لپ هایی سرخ با مامانش اومد.
از مامانش پرسید گمنام یعنی چی ؟
مامانش گفت یعنی اینکه معلوم نیست کی بوده ، مامان باباش کی بوده .
بچههه یه کمی فکر کرد گفت خب مامان اینجا که نوشته فرزند روح اله ! معلومه که
پاسخ :
:)))

من حال پدر و مادرش رو درک می کنم. اصلا جلوی چشمم ه انگار!! بچه های الان واقعا تیزند
الـ ه ـام عـظـیـمـی
۰۲ شهریور ۲۳:۴۳
ای جان =)
پاسخ :
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
اینجا کسی می نویسد در "همه چیز" به "غایت" "ناتمام"...

+

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم
«و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

از زلال تو روشنیم ای آب، دل به دریا که می‌زنیم ای آب
موج در موج شرح دلتنگی ست، لب هر جوی اگر که بی‌تابیم

کی بتابی تو یک شبِ بی ابر، بر شبستان حوض کوچک‌مان؟
و ببینیم باز هم با تو، غرقِ تسبیح موج و مهتابیم

گفته پیری که از بلندی کوه، جویبار دل تو جاری شد
ما که یک عمر رفت و در خوابیم «مگر این چند روز دریابیم»

قاسم صرافان
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان