حَضرَتِ آب

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم ...... «و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

شیرین زبانی ها-٣

/ بازدید : ۴۶۷

یا من هو اضحک و ابکی

رفته بودیم دکتر و محمدحسین مانده بود خانه پدربزرگ و مادربزرگش. وقتی برگشتیم حاج آقا می گفت "داشتم گوشت چرخ می کردم که دیدم محمدحسین چهاپایه معروفش را دست گرفته و دارد می آید! داد زدم سرش که اصلا نباید نزدیک بیاید و خطرناک است و ... . بچه بغض کنان رفت نشست یک گوشه ای. بعد دیدم دارد زیر لبی می گوید خوب بچه ها هم باید کار یاد بگیرند دیگه! خنده ام گرفت. رفتم بغلش کردم آوردم کنار خودم گوشت چرخ کردیم تا کار یاد بگیرد!"

نفیسه خانم هم سه چهار روزی هست که چند قدمی چهاردست و پا راه می رود! باید خودمان را آماده کنیم برای یک جنگ تمام عیار. این برود وسایل و اسباب بازی های برادرش را بهم بریزد  و او هم مدام جیغ بنفش بکشد!!


میلاد امام رئوف بر همه ما مبارک ان شا الله...

دلمان گرفته است روز عیدی...

۴
370 hamandish
۲۴ مرداد ۱۰:۱۸
سلاااام

دختر بچه ها خیــلی دوشت داشتنی اند

پسر بچه ها باحالن

خوشحال میشم سربزنید
پاسخ :

سلام. خوش اومدید به اینجا :)

بچه ها خوبن. البته برای پدر و مادر کمی فرق می کنه. پدر و مادر با اذیت ها و مشکلاتشون هم درگیرند که خوب گاهی واقعا خسته کننده است. اما خوب شیرینی هم برای اونها بیشتر از دیگران ملموسه


خدمت می رسیم ان شا الله

وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
۲۴ مرداد ۱۲:۱۴
خدا حفظشون کنه 
:)

بچه های الان یه زبونی دارن که من به شخصه کم میارم!!
یه نمونه ی خیلی خفن داریم؛حنانه خانم  :|

عید شما هم مبارک

پاسخ :

ان شا الله خدا براتون حفظش کنه. واقعا زبان شیرینی دارند. چیزی هم که نمی فهمن :))

یه دوست ...
۲۴ مرداد ۱۷:۴۲
زنده باشن ان شالله :))

- عیدتون مبارک
ان شالله عیدی بگیرید امروز دلتون وا بشه :)
پاسخ :

سلامت باشین:)


ممنونم... عید شما هم مبارک باشه

♫ شباهنگ
۲۵ مرداد ۱۸:۱۰
خدا حفظشون کنه
هم نفیسه خانومو هم محمدحسین هم حاج آقا

پاسخ :
ممنون. سلامت باشید.

خوشحال شدم اسمتون رو دیدم. امیدواریم که سریعتر دوباره مطالب زیباتون رو دوباره ببینیم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
اینجا کسی می نویسد در "همه چیز" به "غایت" "ناتمام"...

+

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم
«و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

از زلال تو روشنیم ای آب، دل به دریا که می‌زنیم ای آب
موج در موج شرح دلتنگی ست، لب هر جوی اگر که بی‌تابیم

کی بتابی تو یک شبِ بی ابر، بر شبستان حوض کوچک‌مان؟
و ببینیم باز هم با تو، غرقِ تسبیح موج و مهتابیم

گفته پیری که از بلندی کوه، جویبار دل تو جاری شد
ما که یک عمر رفت و در خوابیم «مگر این چند روز دریابیم»

قاسم صرافان
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان