حَضرَتِ آب

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم ...... «و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

هنوز تنم داره می لرزه...

/ بازدید : ۴۶۱
انه هو یحی الموتی و  انه علی کل شیئ قدیر

یک مومن نماز شب خون بزرگ، حافظ کل قرآن، اهل مناجات، اهل سحر، اهل روضه و "عاشق سیدالشهدا"، طی دو سال تغییر تدریجی، حالا کامل چادرش رو که کنار کذاشته هیچ، کلا بی حجاب شده... عکس بی حجابش رو دیدم امروز...

راستش رو بگم انتظارش رو می کشیدم که بالاخره یه روزی این اتفاق بیفته. مسیر خطرناکی رو شروع کرده بود. اما گمان نمی کردم انقدر زود... یکی دو هفته پیش می خواستم درباره بی چادر شدن با حجاب ها (حجاب کامل) بنویسم که ننوشتم. اما یه هو... کاری از دستم هم بر نمی آد...
سه نفر بودن که با هم گردش می رفتن. عکس های سه نفره می گرفتن و به منم می رسید. دو تا چادری یکی بی حجاب. حالا تو این آحرین عکس دوتا بی حجاب و یکی حجاب کامل...
زیر عکس یکی با تعجب پرسیده "این فلانی ه؟" محکم جواب داده شده "بله"...

+

تو رو خدا، براش دعا کنید... برای برگشتنش. برای اصلاحش. تو رو خدا... چه با حجاب هستید چه بی حجاب... من نمی شناسمتون اما اگر آبرویی دارید برای خاطر این همسایه مجازی دعا کنید...
داغون شدم وقتی عکس رو دیدم...

برای عاقبت به خیری منم دعا کنید. دعا کنید خدا ببخشه و ببره... مفتکی هم ببخشه... با عافیت برای همه اطرافیانم... من طاقت ندارم...

دلم عجیب گرفته...
یا من بیده ملکوت کل شئی...
دعا گنید خدا برش گردونه به روح لطیف و زیبای قبلیش...
دلم عجیب گرفته...
بی قرارم حسابی...
۱۱
صحبتِ جانانه
۲۵ تیر ۰۸:۰۹
خدایا ما بیچاره ایم و چاره تویی
لا تودبنا بعقوبتک
پاسخ :
آفرین... چاره فقط خداست... فقط خداست... ای کاش بیچاره خدا بشیم...

دعا کنید ببخشه و ببره... با عافیت برای همه...
ناشناس
۲۵ تیر ۰۸:۱۹
ان شاءالله خداوند نعمت هدایت رو نصیب ایشان و همه ما بکنه. دعاگوییم.
پاسخ :
سلام. خوش اومدید به اینجا :)
+
بزرگوارید...
دعا کنید ببخشه و ببره با عافیت برای همه... من طاقت ندارم...
المستغاث بک یا صاحب الزمان
۲۵ تیر ۱۰:۰۴
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
به فرموده حضرت آیت الله بهجت: آینده میزان نیست عاقبت میزان است
پاسخ :

امید ما به همین جمله است. عاقبتش و عاقبت ما همه بخیر ان شا الله...

+

فقط اینجا ننویسید لطفا. برای او و من و همه تو نمازها و در طول روز دعا کنید. خواهش می کنم...

خانم الفــــ
۲۵ تیر ۱۰:۰۵
یاد سفارشات حضرت امام افتادم که لابه لای همه ی درس های اخلاقشون هست که: در همه حال با عجز از خداوند بخواید که توی مسیر،تنهاتون نذاره و کمکتون کنه..."

همه ی راه ها بدون توجه و تذکر دائمی به خدا،بی راهه ست....خدا اخر و عاقبتمون رو ختم بخیر کنه و همینطور ایشون،و ما مشمول دعای حضرت ولی عصر بشیم..
پاسخ :

حقیقتا هین جوره که نوشتید... حیف ایشون بود...


خیلی التماس دعا...

هو العشق
۲۵ تیر ۱۲:۰۲
چقدر بد:-(
اخه حافظ قران؟ :-(
خدا همه را هدایت کنه و همه مون عاقبت بخیر بشیم
پاسخ :

سلام. خوش اومدید به اینجا... :)

خیییلی بد....

بله... حافظ قرآنش کم اهمیت ترینشه... خیلی آدم خوبی بود... اگر من رو می شناختید می دونستید که آدم ها همینجوری ازم دلبری نمی کنن...


حسن عاقبت...

الـ ه ـام عـظـیـمـی
۲۵ تیر ۱۴:۴۲
..................
ای وای...
خدا عاقبتمون رو به خیر کنه...............
پاسخ :

شاید باور نکنید اما هنوز تنم داره می لرزه...


یه دوست ...
۲۵ تیر ۱۵:۱۹
اعتقاد قلبی من هست ک یک نوری از خوبیها هنوز توی وجودش هست و همین نور یکجایی، توی تاریکیهایی ک در مسیرش هست هدایتش میکنه دوباره ...
فقط باید دعا کرد تا فرصت دیدن اون نور بهش داده بشه ...

+ الهی 
پاکم کن و خاکم کن ...

+ قالب جدید مبارک..هرچند ک چشم ما عادت داشت ب قالب زیبای قبلی :)

الدعا ..
پاسخ :

سلام. من به شدت به عاقبت به خیری اون امیدوارم. دعاش کنید. هم او رو و هم من رو و هم ما رو... نه فقط اینجا که به جد در نمازها. خواهش می کنم. من به دعای شما امید زیادی بستم...

اگر راستش رو بخوام بگم شما خیلی وقت ها من رو یاد او می انداختید. اگر نمی دونستم تهران تشریف ندارید فکر می کردم اونه... خیلی وقت ها اینجوری بود... ان شا الله از نور شما به دل ماها بتابه... راستش دلم می خواست اینجا درد دل کنم برای کسی ولی نمی تونم...

+

از سر ضعف ایمان فقط نگران سه تا عزیزم هستم و الا "پاکم کن و خاکم کن" دعای هر لحظه من بود...

+

به خاطر رنگ نوشته هاش بود که عوض کردم. آخه ظاهرا چشم ها رو اذیت می کرد.

خیلی دعا کنید... خیلی...

پرواز ...
۲۵ تیر ۱۸:۱۷
خدا همه ی ما رو هدایت کنه ...



یه سوال !
فکر میکنید خیلی بده وقتی یه چادری چادرش رو برداره ، اما حجابش کامل باشه ؟
چرا ؟
پاسخ :

خدا عاقبت هامون رو بخیر کنه...


+

جواب می دم اما واقعا الان حال ندارم همچنان برای موضوع همین پست. تا چند روز دیگه همین جا جواب می دم و نظر خودم رو عرض می کنم...

التماس دعا...

وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
۲۶ تیر ۱۲:۲۲
به به 
چه تغییراتی


+اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
پاسخ :

عاقبت به خیری خیلی مهمه... براش دعای مخصوص کنید لطفا...

وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
۲۶ تیر ۱۲:۲۲
به به ام به تغیییرات قالب بودا...

چه تصادفی شد بین به به ها
پاسخ :
بله تصادف جالبی شد :)
المستغاث بک یا صاحب الزمان
۲۶ تیر ۲۲:۱۶
یه سوال از دیروز که اینجا رو خوندم ذهنم رو مشغول کرده
از کجا حدس زدید که تغییر میکنه
چطور انتظارش رو داشتید
خیلی به یادشم
راستش چون به خودمم اعتماد ندارم
پاسخ :

لطف می کنید هر وقت به یادش افتادید براش با تمام وجود دعا کنید. اجازه ندید این اتفاق تو وجودش ریشه بگیره. من یقین دارم برمی گرده به دامن خدا. اباعبدالله اجازه نمی ده... فقط دیر می شه. عقب میفته. از خودش عقب میفته... از حقیقت خودش...

بیاین دعا کنیم خدا زود سرش رو به سنگ بزنه. دعا کنیم بدون اینکه سرش رو به سنگ بزنه برش گردونه. دعا کنیم این سرباز اسلام دوباره افتخار سربازی برای اسلام رو به دست بیاره...

+

خدا به من لطفی کرده که گاهی نتیجه یک تغییر کوچیک رو می فهمم...  یا اثرات بعضی از اقدامات رو ... یا بروز بعضی از خصلت ها رو... امید دارم که به خاطر این مطلب مورد مواخذه حضرت حق نباشم...

+

در حق دیگران که دعا کنید گفتن هفتاد برابرش در حق خودتون مستجاب می شه... ان شا الله از راه بیرون نریم...

باید مواظب خصوصیات بدمون باشیم. اگر گاهی متکبریم باید مراقب باشیم. یه تکبر شیطان رو از درگاه خدا روند. اگر حسودیم مراقب باشیم یه حسد قابیل رو درس عبرت کرد. اگر لجبازیم در برابر حرف حق موضع داریم مراقب باشیم زبیر برای همین رو در روی امیر المومنین اومد...

+

به امید اینکه خدا من رو برای این حرف ها که عامل بهشون نیستم مواخذه نکنه...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
اینجا کسی می نویسد در "همه چیز" به "غایت" "ناتمام"...

+

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم
«و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

از زلال تو روشنیم ای آب، دل به دریا که می‌زنیم ای آب
موج در موج شرح دلتنگی ست، لب هر جوی اگر که بی‌تابیم

کی بتابی تو یک شبِ بی ابر، بر شبستان حوض کوچک‌مان؟
و ببینیم باز هم با تو، غرقِ تسبیح موج و مهتابیم

گفته پیری که از بلندی کوه، جویبار دل تو جاری شد
ما که یک عمر رفت و در خوابیم «مگر این چند روز دریابیم»

قاسم صرافان
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان