حَضرَتِ آب

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم ...... «و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

از مکالمه های من و پسرم

/ بازدید : ۳۵۶

یا محیی و یا ممیت


گفتم: چند سالته؟

گفت: دو سال!

گفتم بیست سال دیگه چند سالته؟

گفت: نمی دونم! شما بگین!

گفتم: بیست و دو سال

گفت: اما جای شما اون موقع خالیه ها...

گفتم: اممممم! مامان چطور؟

گفت: نه! جای مامان خالی نیست...

۶
سرباز صفر
۲۰ تیر ۰۹:۵۵
سلام
اتفاقی جدید در سرباز صفر
 سرباز صفر آماده تبادل لینک با شما دوست عزیز می‌باشد.
http://sarbaz0.blog.ir/page/Link-Exchange
التماس دعا
آرزوهای نجیب (:
۲۰ تیر ۱۰:۳۵
:| من سکوت می کنم :| 
پاسخ :

:|

البته حرف حق رو باید از بچه شنید اگه گوش شنوایی باشه...

پرواز ...
۲۰ تیر ۱۳:۱۳
کلمه " پسرم " رو که توی عنوان به روز شده های صفحه مدیریتم دیدم ، سریعا اومدم که پست رو بخونم .
منتظر یه پست خنده دار بودم ، اما خب این یکی خنده نداشت .
داداش منم بچه بود از حرفای این مدلی می زد . با جدیت تمام هم میزد . خیلی از مرگ اعضای خانواده می ترسید . یعنی جوری بود که حتی بهش فکر هم میکرد گریه می کرد . گریه میکرد و مثلا میگفت اگر آبجی بمیره من چی کار کنم ؟
 خیلی حساس بود . خیلی .



ان شاءالله که سایه تون سال های سال بالا سر خانوم بچه ها باشه آقای پدر ...

پاسخ :

شما بزرگوارید. ان شا الله خدا به شما یه فرزند شیرین میده برا مون با قلم زیباتون از شیرین زبونی هاش بنویسین . یه فرزند خوب با همه مقدماتش که گفت "مقدمه واجب واجبه" :دی

+

این نمی ترسه اتفاقا با خنده و خوشحالی هم می گفت...


ممنون

صحبتِ جانانه
۲۰ تیر ۱۳:۲۹
آخی
شناسنامه تون رو باطل کرد آقا پسر
خدا عمر باعزت و پربرکت و طولانی بهتون عطا کند
پاسخ :

با حرف که شناسنامه آدم باطل نمی شه اما تذکری داد که وقتی نیست...

+

ممنون

وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
۲۰ تیر ۱۷:۴۵
:|

ان شالله خدا به همه پدروماردها عمر باعزت و طولانی بده 
پاسخ :

:|

ممنون

یه دوست ...
۲۱ تیر ۰۵:۵۶
عجب تذکری! :|

آدم دلش میخاد سکوت کنه فقط.
پاسخ :

واقعا تذکر خوبی بود. فرمود "ما اکثر العبر و اقل الاعتبار" ‌‍[چقدر عبرت زیاده و عبرت گیری کمه] گوش شنوا و دل آماده می خواد...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
اینجا کسی می نویسد در "همه چیز" به "غایت" "ناتمام"...

+

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم
«و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

از زلال تو روشنیم ای آب، دل به دریا که می‌زنیم ای آب
موج در موج شرح دلتنگی ست، لب هر جوی اگر که بی‌تابیم

کی بتابی تو یک شبِ بی ابر، بر شبستان حوض کوچک‌مان؟
و ببینیم باز هم با تو، غرقِ تسبیح موج و مهتابیم

گفته پیری که از بلندی کوه، جویبار دل تو جاری شد
ما که یک عمر رفت و در خوابیم «مگر این چند روز دریابیم»

قاسم صرافان
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان