حَضرَتِ آب

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم ...... «و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

شب رغبت ها...

/ بازدید : ۵۰۶

یا لطیف

من نمی‌گویم که عاقل باش یا دیوانه باش

گر به جانان آشنایی از جهان بیگانه باش


گر سر مقصود داری مو به مو جوینده شو

ور وصال گنج خواهی سر به سر ویرانه باش


گر ز تیر غمزه خونت ریخت ساقی دم مزن

ور به جای باده زهرت داد در شکرانه باش


چون قدح از دست مستان می خوری مستانه خور

چون قدم در خیل مردان می‌زنی مردانه باش


گر شبی در خانه جانانه مهمانت کنند

گول نعمت را مخور مشغول صاحب خانه باش


یا به چشم آرزو سیر رخ صیاد کن

یا به صحرای طلب در جستجوی دانه باش


یا مسلمان باش یا کافر، دورنگی تا به کی

یا مقیم کعبه شو یا ساکن بت خانه باش


اونقدر سرم شلوغ بود که فرصت نشد درباره این شبها و روزهای بارونی تهران مطلبی بنویسم. عالی بودن این روزها...

ان شا الله خدا مبدا میل مون رو عوض کنه که امشب شب تقدیر میل ها و رغبت هاست. التماس دعا

* فروغی بسطامی


بعدا نوشت: چرا هیچکس نگفت اینجا انقدر بهم ریخته است؟!


۵
پدرام دهقانپور
۲۶ فروردين ۲۳:۵۱
التماستان میکنم...
خواهش میکنم...
یک صلوات برای تعجیل فرج بفرستید.
پاسخ :
الهم صل علی محمد و آل محمد...
نبات ...
۲۷ فروردين ۰۰:۰۱
ما بابای خوبمونو می بخشیم از بس که بزرگ منشیم:))
شوخی بود به دل نگیرید یه وقت
حال این بابای خوب توی این شب خیلی خاص دعا می کنه واسمون؟؟؟
پاسخ :
:))

+ بابت چی دارین این بزرگواری رو می کنید؟! چی شده؟
+ محتاج دعای شما و همه همسایه های خوب...
صحبتِ جانانه
۲۷ فروردين ۱۳:۱۰
هوای اینجاهم عالی بوذ...
عالی
پاسخ :

خوب الحمدلله...:)

یه دوست ...
۰۶ ارديبهشت ۰۹:۳۶
سلام و رحمت
فکر کردم بعد از اینهمه مدت ک اینجا نیومدم کلی مطلب هست واسه خوندن.. 
ان شاالله ک ب خوشی سرتون شلوغ باشه :)

گم کرده بودم آدرس رو...
از وب دوستان پیدا کردم دوباره..

عید گذشته و روز مرد و روز پدر با تاخیر مبارک :)
پاسخ :

سلام. ممنون بابت تبریک و دعا. ان شا الله برای شما و همه مبارک باشه. اگر مرد علی (ع) هستن ...!

+

چه خوب که دوباره پیدا کردید اینجا رو :))

+

به قول شما "عذر تقصیر"... راستش یه مقدار زیادی وقتش نیست یه مقدارم حسش. دعا کنید

یه دوست ...
۰۹ ارديبهشت ۰۹:۳۴
سلامت باشید ..

+ بهم ریخته نیست، یکم غبار گرفته فقط :)
پاسخ :
غبار گرفته و دلگیر مثل خودم... :)))

+ به هم ریخته بود این پسته درستش کردم. کلماتش و متنش و ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
اینجا کسی می نویسد در "همه چیز" به "غایت" "ناتمام"...

+

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم
«و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

از زلال تو روشنیم ای آب، دل به دریا که می‌زنیم ای آب
موج در موج شرح دلتنگی ست، لب هر جوی اگر که بی‌تابیم

کی بتابی تو یک شبِ بی ابر، بر شبستان حوض کوچک‌مان؟
و ببینیم باز هم با تو، غرقِ تسبیح موج و مهتابیم

گفته پیری که از بلندی کوه، جویبار دل تو جاری شد
ما که یک عمر رفت و در خوابیم «مگر این چند روز دریابیم»

قاسم صرافان
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان