حَضرَتِ آب

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم ...... «و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

خوشبختی یعنی جای انگشت خدا روی صورتت باشه...

/ بازدید : ۱۵۱۸

هو اللطیف

چند روز پیش مادرش می گفت ولی من ندیده بودم. دیروز اما وقتی لبهایش برای بابایی ش به خنده باز شد، دیدم یک چاله کوچک، درست می افتد روی پایین گونه راستش. درست مثل خواهرکم... نفیسه خانم را می گویم...



+

ای خنده ات تجلی غم بی امان بخند
آری بخند یکسره با این و آن بخند

تا بغض خوب گیر کند در گلوی من
با من سکوت کرده و با دیگران بخند

چون قرص ماه در شب تاریک و بی قرار
گیسو به هم بریز و سپید آن میان بخند

در گونه ات گدازه ی غم چال کرده اند
آتش به پا کن ای رُخت آتشفشان، بخند

چون بادبادکی که نخش دست کودکی است
بازی بده مرا و خود از آسمان بخند

وقتی تمام اهل زمین عاشقت شدند
ابلیس وار رو به خدای جهان بخند...


مجید ترکابادی

بیت آخرش فقط قشنگه! ان شا الله هیچکداممان ابلیس وار نباشیم...

۹
سیده زهرا میم
۲۵ اسفند ۱۲:۵۷
عاقا امان از این چال خنده ها امان (: 
پاسخ :
واقعا :))
صحبتِ جانانه
۲۵ اسفند ۱۳:۱۸
بابا ها عاشق دختراشونن

خدا براتون به احسن وجه حفظش کنه این دختر خانوم را
پاسخ :

 من کلا بچه ها رو دوست دارم. فقط کارها و حرف ها و خوشمزگی های آقا محمدحسین وقت بیشتری می خواد.

ممنونم :))

نبات ...
۲۵ اسفند ۱۳:۲۹
ای جااااااااااااااااااااااااان دل
خدا حفظش کنه نفیسه کوچولوی مارو:)
پاسخ :
سلامت باشید :))
درخت بلوط
۲۵ اسفند ۱۶:۲۷
ماشالله ماشالله ماشالله
خنده اش روووووو :)))))
پاسخ :
عکس دخترم نیست ها! ولی خیلی شبیه شه!
+
ممنون از شما...
دخمه
۲۶ اسفند ۰۰:۱۶
بسم الله
گر چه فرزند عزیزست ، چه دختر چه پسر
بیشتر مهر پدر جانب دختر گیرد
دور نیست اون روزی که از شیرین زبونیا و دلبریاش با اون چاله گونش دلتون ضعف بره 
اشاره به خوشمزگیای آقا محمد حسین بود که براش رقیب قدری خدا فرستاده;)
پاسخ :
یه رقیب جدی واقعا :)))
یه دوست ...
۲۶ اسفند ۰۸:۵۴
زنده باشه ان شاالله :))

دم گوشش بگید اونا ک یکی از گونه هاشون چال میفته، بیشتر جذابن :) بگید مراقب خودش باشه :)

ای خنده ات تجلی غم بی امان، بخند ...


خیلی زیبا بود..ممنون :)
پاسخ :

سلامت باشید. ممنون از لطفتون :)

+

چشم می گم! حتما می گم!

+

فکر کنم ویرگول باید بعد از "غم" باشه نه "بی امان". درست می گم؟

یه دوست ...
۲۶ اسفند ۱۳:۱۴
من اینجوری خوندمش... و برا همین اونجا گذاشتم ویرگول رو
نمیدونم چرا :)

حرف شما البته درست تر هست :)
پاسخ :
انگار اونجوری خوندن به وزن شعر صدمه بزنه. به نظرم اینجور میاد. البته از لحاظ معنایی جالب میشه :)
پرواز ...
۲۷ اسفند ۱۶:۰۱
می فرماد که :

در دو چــــآل گونـــه ات دنیــــــــآی مـــــن جـــــــآ می شود ...

پاسخ :
خوش می فرماد :)) ممنون
پرواز ...
۲۷ اسفند ۱۶:۰۹
داشتم فکر می کردم بزرگ شه ابرو هاش پیوسته بشن چه مکمل خوبی می شن برای چشم هاش...



ماشاءالله ...
لا حول و لا قوة الا بالله ...

خدا حفظش کنه برای امامش. برای مامان باباش... برای داداشش ...



+ قبل ثبت ِ نظر گفتم یه نگاه به کامنتا بندازم که دیدم نوشتید عکس دخترتون نیست ! به هر حال ... بذارید ثبتش کنم . بالاخره دعا ها که به نیت دختر شما بود .
پاسخ :
ممنون از دعای خیر خوبتون :)
البته نفیسه خانم هم چشماش همینقدر درشته! حالا اگر یه عکس خوب بگیرم ازش اینجا می ذارم ان شا الله

+
خیلی هم خوب. ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
اینجا کسی می نویسد در "همه چیز" به "غایت" "ناتمام"...

+

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم
«و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

از زلال تو روشنیم ای آب، دل به دریا که می‌زنیم ای آب
موج در موج شرح دلتنگی ست، لب هر جوی اگر که بی‌تابیم

کی بتابی تو یک شبِ بی ابر، بر شبستان حوض کوچک‌مان؟
و ببینیم باز هم با تو، غرقِ تسبیح موج و مهتابیم

گفته پیری که از بلندی کوه، جویبار دل تو جاری شد
ما که یک عمر رفت و در خوابیم «مگر این چند روز دریابیم»

قاسم صرافان
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان