حَضرَتِ آب

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم ...... «و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

٥٠.

/ بازدید : ۵۱۵

یا کریم

ارباب حاجتیم و زبان سوال نیست

در حضرت کریم تمنا چه حاجت است؟


۹
نبات ...
۱۹ اسفند ۲۰:۳۹
من این شعرو دوس دارم زیاد 
امیدوارم حاجت روا شین به زودی اگه خیره البته
پاسخ :
منم خیلی دوست دارم این شعر رو...
صحبتِ جانانه
۱۹ اسفند ۲۱:۳۳
آنکه دائم هوس سوختن ما می کرد
کاش می آمد و از دور تماشا می کرد
پاسخ :
سخت دلتنگ شدم ، خانه صیاد خراب
کاش روزی قفسم جانب صحرا می کرد

این همان وادی عشق است که هر لحظه فلک
بهر مجنون ستمی تازه مهیا می کرد

خویشتن را به سوی کوی شهادت می دید
عصمت آنروز که وصل تو تمنا می کرد
...
وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
۲۰ اسفند ۰۰:۰۲
کی بتابی تو یک شبِ بی ابر، بر شبستان حوض کوچک‌مان؟
و ببینیم باز هم با تو، غرقِ تسبیح موج و مهتابیم

یهویی این ب چشمم خورد. کنار پست...
پاسخ :
از اول بود اونجا...

ناقابل:)
یه دوست ...
۲۰ اسفند ۱۱:۳۷
خیلی زیباست...
خیلی..
پاسخ :
ناقابل :)
سیده زهرا میم
۲۰ اسفند ۱۹:۳۷
دیدار می نمایی و پرهیز می کنی
بازار خویش و آتش ما تیز می کنی !


+ دیدیم مشاعره راه انداختید گفتم منم بازی :D
پاسخ :
عالی
+
یار مفروش به دنیا که بسی سود نکرد
آنکه یوسف به زر ناسره بفروخته بود...
+
مشاعره نبود البته! بقیه شعری بود که یه بیتش رو نوشتن!
یه دوست ...
۲۰ اسفند ۲۰:۵۲
ببخشید.
کامنت دوم رو تیک خصوصی نزدم و دومرتبه هم تکرار شده...زحمتشو بکشید و حذف کنید دوتارو..ممنون میشم.

الدعا :)
پاسخ :
چشم.
سیده زهرا میم
۲۴ اسفند ۱۰:۳۳
من یه کامنتی اینجا نوشته بودم ، پس کجا رفت ؟:|
پاسخ :

هستش که!

سیده زهرا میم
۲۴ اسفند ۱۰:۳۴
هی وای من الان کامنت خودمو دیدم ، ببخشید ببخشید :D
پاسخ :
:))
دخمه
۲۶ اسفند ۰۰:۰۰
وفدت علی الکریم بغیر زاد *** من الحسنات والقلب السلیمی
وحمل زاد اقبح کل شیی *** اذا کان الوفود علی الکریمی

ترجمه: بدون هیچ زاد و توشه ای از حسنات و قلب سلیم بر شخص کریمی وارد شدم
و در پیشگاه کریم بردن زاد و توشه زشت ترین کار است
قطعا میدونید این ابیات چیه ، من همیشه با شنیدن این غزل کشیده میشم به این ابیات فوق العاده حضرت ابوتراب
پاسخ :

واقعا زیبا هستند. ممنون از شما.

+

"ی" آخر هر بیت به نظرم صحیح نیست. با "ی" خونده می شه اما نوشته نمی شه. بررسی بفرمایید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
اینجا کسی می نویسد در "همه چیز" به "غایت" "ناتمام"...

+

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم
«و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

از زلال تو روشنیم ای آب، دل به دریا که می‌زنیم ای آب
موج در موج شرح دلتنگی ست، لب هر جوی اگر که بی‌تابیم

کی بتابی تو یک شبِ بی ابر، بر شبستان حوض کوچک‌مان؟
و ببینیم باز هم با تو، غرقِ تسبیح موج و مهتابیم

گفته پیری که از بلندی کوه، جویبار دل تو جاری شد
ما که یک عمر رفت و در خوابیم «مگر این چند روز دریابیم»

قاسم صرافان
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان