حَضرَتِ آب

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم ...... «و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

ای کاش من هم غبـــــــــاری از بال بال تو بودم...*

/ بازدید : ۶۵۴

بسم رب الشهدا


ای رها گردیدگان آن سوی هستی قصه چیست...؟

+

این بزرگترین سوالی که دلم می خواست الان جوابش رو می دونستم. قبل از رفتنم. اما چه کنم؟ بال و پرم بسته است، چشمهام کور شده اند و قلبم... قلبم... قلبم... ذیر زمانیست که ناامیدم...

+

روزی امشب ما یاد شهدای گمنام بود. آنها که زنجیرهای تعلق را پاره کردند و پر کشیدند...

وَ قَعَدَتْ بِی أَغْلاَلِی وَ حَبَسَنِی عَنْ نَفْعِی بُعْدُ أَمَلِی (آمَالِی). وَ خَدَعَتْنِی الدُّنْیَا بِغُرُورِهَا وَ نَفْسِی بِجِنَایَتِهَا...**

غلامحسین دریانورد

** دعای کمیل

۵
صحبتِ جانانه
۰۷ اسفند ۰۹:۱۱
خوش بحال شهدا
پاسخ :
خوش به حال آنانکه با شهادت رفتند...
الـ ه ـام .ع
۰۷ اسفند ۱۴:۳۱
مگر این چند روز دریابیم...
پاسخ :

ان شا الله :)

نبات ...
۰۷ اسفند ۲۱:۲۹
امام علی گفته من حاضر نیستم یک ساعت از زندگی تو این دنیا رو با اون دنیا عوض کنم....
ما هم می تونیم رها کنیم خودمونو ا تعلقات دنیای...



پاسخ :

حتما می تونیم. اگه نمی شد که نمی گفتند. اما همه گفتند جوان ه و بذارین جوونی شون رو بکنن و فرصت ها رو از دست دادیم...

پرواز ...
۱۹ اسفند ۱۰:۰۶
ناامید نباشید ...


فرصت دارید ؛ همین الآن ، امشب ، فردا ...

:)

پاسخ :

سعی می کنیم خدا هم بزرگه! اما گفت "فی الصیف ضیعت اللبن"...

(یه ضرب المثل عربیه. نگاه کنید به اینجا )

پرواز ...
۲۷ اسفند ۱۶:۰۴
خوبه که این ضرب المثلی که گفتید
قسمت دومی هم داره : سپس در پی بدست آوردن آن برمی آید. ...


خوبه که بر میایید .
خوبه ...

ما رو هم دعا کنید .
پاسخ :
در واقع یعنی فرصت از دست رفته:| اما امید از دست نمی ره ان شا الله...

محتاجیم به دعا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
اینجا کسی می نویسد در "همه چیز" به "غایت" "ناتمام"...

+

دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم
«و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم

از زلال تو روشنیم ای آب، دل به دریا که می‌زنیم ای آب
موج در موج شرح دلتنگی ست، لب هر جوی اگر که بی‌تابیم

کی بتابی تو یک شبِ بی ابر، بر شبستان حوض کوچک‌مان؟
و ببینیم باز هم با تو، غرقِ تسبیح موج و مهتابیم

گفته پیری که از بلندی کوه، جویبار دل تو جاری شد
ما که یک عمر رفت و در خوابیم «مگر این چند روز دریابیم»

قاسم صرافان
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان